ervaring met matcare zwangerschapstests?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantje, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Boukje; ja dat is de matcare test...
    Klopot ik heb op mijn NOD met CB getest...ook een foto van in mijn album....
    Jij ook GEFELICITEERD he!

    Maranka: Dankjewel en jij ook gefeliciteerd he!
     
  2. lotte27

    lotte27 Bekend lid

    6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi,

    Ik had de matcare test gebruikt die je 6 dagen van te voren kan gebruiken en zag een heel licht vaak streepje. Uiteindelijk was ik niet zwanger. Dus zal wel niets zijn geweest.

    Maar volgens mij zijn de matcare testen heel goed, want artsen gebruiken ze volgens mij ook.

    Groetjes Lotte
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Chantje, gefeliciteerd! Zie je nou wel, niet de hoop meteen opgeven bij een beetje bloed! Die matcare test is trouwens wel erg dun, kijk maar in mijn album. Maar dat was 1 dag na nod, dus dat scheelt een paar dagen.

    Lotte, als je zo vroeg test, is de kans nog groot dat het mis gaat, er gaan heel vaak bevruchtingen meteen (nog voor de innesteling) al mis, maar normaal weet je dat niet omdat je dan ongesteld wordt.

    Liefs,
    Snoopy
     
  4. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Snoopy,
    Die matcaretest is inderdaad heel dun maar gelukkig heb ik in mijn album nu een foto van een test staan die veeeeel overtuigender is!
     
  5. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiii,

    Kan ik met die matcaretest morgen al een poging wagen? Er staat in dat je vanaf vier dagen voor NOD kunt testen... zou het?

    xx
     
  6. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Chantje gefeliciteerd!

    Gina - beter niet voor NOD testen, dit omdat er nog zoveel mis kan gaan (innestelingsfoutje etc.) ... Probeer geduld te hebben en nog een weekje te wachten (niet dat ik dat heb ... geduld ...)
     
  7. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Gina: het is inderdaad beter om niet voor je NOD te testen omdat het dan nog fout kan gaan......
    Ik had met matcare inderdaad wel een licht positieve test voor mijn NOD.....
     
  8. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Op wehkamp.nl kun je ook zwangerschapstesten bestellen..
    groetjes Kolibri
     
  9. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik heb wel goede ervaringen met deze testen. In al die maanden nooit een vals streepje gehad en toen ik zwanger was kreeg ik toch echt een (licht) streepje. Als het streepje rozig is en niet grijs ingedroogd kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent.
    Ik heb trouwens ook die strips geprobeerd (zie album). Hoe goedkoop ook ze zijn wel betrouwbaar.
    Ik zou alleen niet eerder dan 1 dag voor NOD testen. Zelf op mijn NOD getest en toen een heel licht streepje. Moest 'm echt even in het licht houden maar mijn vriend zag hem ook.
    Chantje: gefeliciteerd!
    Hoop dat het voor de rest ook allemaal raak mag zijn over een tijdje!
    Wij zijn ongeveer 7 maanden bezig geweest.
    Juist in de maand dat ik het niet verwachtte (2 dagen voor eisprong alleen geklust) was het raak.
    Het blijft een wonder hoor!

    liefs Nikkie
     

Deel Deze Pagina