eisprong en positieve ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jacqueline125, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    hoi hoi,

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik voel elke maand mijn eisprong, scherpe pijn onderin de buik en houd ongeveer half uur aan, daarna zeurdige pijn. Dit heb woensdag 24 feb. gehad.
    Vanmorgen dacht ik ga eens een ovulatie test uitproberen. Deze blijkt positief te zijn. Ik heb het precies zo gedaan als op het doosje stond. Maar dat klopt toch niet, want ik heb mijn eisprong gehad en toch een positieve ovulatie test. Heb ik dan niet mijn eisprong gehad?
    Herkend iemand dit?

2. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

ovulatiepijn kan al VOOR de eisprong optreden...moet je maar eens googlen

3. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ik herken het wel een beetje wat jij zegt.
    Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
    ik dacht dat ik altijd wel ongeveer wist wanneer mijn ei zou zijn.
    Ik had dan veel rekbaar slijm en ook iets buikpijn.
    Deze maand had ik dat ook. Maar 2 dagen later had ik pas een positieve ovulatietest. Ik denk dat ik dan nooit precies heb geweten wanneer mijn ei kwam.
    Het kan namelijk ook zo zijn dat je van tevoren buikpijn krijgt en slijmverlies maar dat je pas 1 of 2 dagen later je ei krijgt. Misschien is dat niet elke maand zo, dat weet ik niet. Maar deze maand was dat wel bij mij het geval.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een ovulatietest het fout heeft (hoop ik)

Succes!

Liefs J

4. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    Dit heb ik nooit geweten. Ik ga zeker eens googlen.
    Bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina