Hallo iedereen, ik zou graag willen weten of iemand anders dit heeft meegemaakt. Mijn meisje plast sinds een goede week haar luier zo vol dat ze midden in de nacht huilend wakker wordt kletsnat. Ik dCht dan moet ik gewoon een grotere luier kopen, heb ik gedaan en nog steeds hetzelfde probleem. Hoe raar. Haar dieet is identiek hetzelfde, niets verandert. Er staat wel een bevochtigingsaparaat in haar kamer omdat ze wat verkouden is maar het kan toxh niet van dit aparaat komen. Dat stond er al voor dit begon. Is dit een fase dat ik niets vanaf weet? Ik begrijp er niets van. Oplossing dat ik deze avond ga proberen is haar wakker maken voor ik ga slapen en haar luier veranderen en hopelijk lukt dit zonder dat ze te veel wakker wordt. Vorige nacht werd ze nat wakker om drie uur en dan nog twee uur langzaam huilen omdat ze niet meer in slaap kon vallen, arme lieverd. Wel, als iemand dit heeft meegemaakt, alle tips zijn welkom. Dankje!!!
Hier exact hetzelfde. Ik lees even mee maar zo te horen hoort het een beetje bij de leeftijd. Misschien weer een nieuwe fase in de nieren of zo?