Ervaring met menopur decapeptyl en ovitrelle?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pitaa91, 27 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Lieve mama (to be),

Graag wil ik van jullie horen wat jullie ervaring met zulke medicaties is ermee? Is dat succesvol? Zo niet, waarom niet?

Alvast bedankt xx

2. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    up

3. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ik spuit deca, gonal-f en ovitrelle, dus helaas geen ervaring

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ken alleen decapeptyl. Vind het een rot naald om mee te prikken, verder niks geks aan.

De rest ken ik niet. Ovitrelle ga ik straks voor het eerst gebruiken.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb bij de eerste 2 ivf pogingen gonal-f 150 eh, lucrin en pregnyl gebruikt.
    Bij de eerste poging 19 eicellen, 13 embryo’s, een verde tp gehad mislukt, cryo niet ontdooit. Andere 11 niet geschikt.
    Bij de tweede poging 12 eicellen, 8 embryo’s, verse tp en cryo tp mislukt. Andere 6 niet geschikt.

Bij de derde ivf poging menopur 150 eh, lucrin en otrivrlle gebruikt. 8 eicellen, 4 embryo’s, verse tp van 2 embryo’s vroege miskraam. Cryo tp zwanger! En er ligt nog een eskimootje in de vriezer.

Pitaa91 vindt dit leuk.
  6. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ben gisteren al begonnen met spuiten. Het is inderdaad een rotnaaldjes vind ik maar ja ik moet nog eventjes doorbijten he.

Moet ik steeds op diezelfde plek gaan spuiten zoals bijvoorbeeld deca op de links en menopur op de rechts? Afwisseling mag dat ook? Als je voor afwisseling kiest, heeft het wel effect op je eiblaasjes qua kwaliteit / de groei?

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik deed om en om. Dus de ene dag links lucrin en rechts menopur. De volgende dag links menopur en rechts kucrin. Volgens mij maakt het niks uit. Maar voor het idee ;)

Deel Deze Pagina