opnieuw wassen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb net een glas laten kapot vallen in de was tafel op de babykamer.
    Gelukkig hadden ik net het badje er boven. Gelukkig maar een paar stukjes glas uit de wastafel geschoten. Het feit wil dat ik er droogrekje had staan met schone was. Moet ik dit opnieuw wassen? Het rekje stond in de buurt van de was tafel. Ik had nog wel even voor de zekerheid gezogen en zoveel glas lag er niet. Het is best veel zal ik op nieuw wassen of goed uitkloppen en morgen opvouwen de was is al droog.

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Balen zeg! Wat voor was is het? Kan me voorstellen dat het bijv in een wollige trui of dikke handdoek eerder blijft hangen/zitten dan een hydrofieldoek. Ik zou dan de was goed uitkloppen.

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Kleertjes...

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Even door de droger. Dan vallen evt stukjes er ms ook nog uit. Of anders spoel je je was een keer in het wasmachine, het is toch al schoon. Het idee dat er glas in de kleertjes kan zitten lijkt me niet echt fijn. Succes

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    tja ik zou voor alle zekerheid toch opnieuw wassen... Goed uitkloppen en nog een keer en dan opnieuw in de wasmachine. Maar dat zou ik gewoon voor mijn eigen gevoel doen....

Ik had laatst een glas op de grond kapot laten vallen en had alle meubels verplaatst met stofzuigen maar de volgende dag vond mijn vriend toch nog een stukje glas naast de tafelpoot...

xxx

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou het ook opnieuw wassen. Zoveel moeitw is dat niet ;)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij kleding voor een volwassen zou ik het niet doen. De kans dat er glas in zit is klein. Een volwassene die toch nog een glassplitertje voelt, zal dit zelf wel kunnen oplossen. Maar een kindje kan dit niet. Dus hoe klein het risico ook is, ik zou toch opnieuw wassen.

Deel Deze Pagina