Tja nieuwe vriendin die mij gevraagd heeft langs te komen. Nu weet ik dat ze een paar Dagen daarvoor jarig is geweest dus wel zo attent om iets mee te nemen… maar ik ken haar nog niet zo goed.. dus weet niet waar ze van houdt.. Wat is een leuk doch veilig cadeau om te geven? Verder dan rituals kom ik niet maar vind ik misschien beetje afgezaagd? Bon ook niet.. volgens mij leest ze niet graag. Tips zijn enorm welkom!!
een leuke bos zomerbloemen en chocolades? Een vriendin van mijn man kwam voor het eerst op bezoek bij ons en zij had dat mee en dat was echt wel een leuke attentie. Kon direct gegeten worden bij de koffie.
inderdaad... bosje bloemen en iets voor bij de koffie... -wat ook nog bewaard kan worden als ze zelf al wat heeft gehaald
Bloemen of planten, aaaaaltijd goed (Alhoewel ik sinds dit forum weet dat er mensen bestaan die bloemen haten, haha!)
Zelf hou ik echt niet van die sterke geur van Rituals en ook niet echt van een bos bloemen (zo zonde om het na een week weg te moeten gooien), dus ik zou zeggen iets lekkers (chocolade ) en een plantje met bloemen voor op de tuintafel bijvoorbeeld.
Kan je niet in de buurt home-made pakketjes kopen? Hier zag ik pas pakketjes met zelfgemaakte sappen en pakketjes met honing van eigen bijen en zelfgemaakte jam. Pakketjes voor tomatensoep (gepureerde tomaten, bouillonblokje, beetje vermicelli, van die "broodbolletjes" (naam kwijt) erin...). En dan leuk verpakt in folie
@LisbethSalander Zeg nog eens iets over die Rituals OT; Ik heb onlangs voor een nieuwe vriendin een spekkoek gebakken en een fles Prosecco gekocht. Moet je wel weten of ze drinkt. Anders een alcoholvrij wijntje of biertje of lekkere icetea.
Geen rituals of geurkaarsen, daar kan je namelijk ook nieuwe vijanden mee maken! Als ze drinkt een goede fles wijn, anders chocola, bloemen, thee/ koffie pakket, lekkere taart bakken, meenemen om te lunchen op jouw kosten, etc.
Bubbels leuk, chocolade beetje oudbollig.. Misschien leuk pakketje met olijfolie etc leuke kaars voor op tuintafel vind ik ook leuk maar waar dan?
Doe je ook orders, woon nu in Schiedam maar kom zelf uit en heb familie in Den Helder, heb wel eens gelezen dat jij een noorhollander bent. 40 min rijden langs het kanaal. Ik zeg prima te doen, mijn ouders nemen het graag in ontvangst OT, zou ook wat lekkers mee nemen. Eten verbind vind ik zelf, en houd van eten hahaha