Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat de ervaringen van anderen met nutrix zijn. Slapen jullie kin djes er langer door? Jesse slaapt voor geen meter 's nachts en we mogen nu van 't cb nutrix door zijn laatste fles doen. Dit gaan we vanavond proberen. Ik ben zeer benieuwd. Hoe ging het bij jullie? groetjes Simke
Ik zou het eerst eens proberen met voeding voor hongerige baby's voor de nacht, tenzij je dat al geeft. En je zoontje is 3 maanden, kan elk moment komen dat hij uit zichzelf 's nachts langer gaat slapen.
hij sliep al door van 23.00 tot 6.00 en ineens is dat over (nu al 2 weken), vandaar het besluit van 't cb. En onze krijgt al voeding voor hongerige baby's. Groetjes Simke
hee Simke, wij hebben het al geprobeerd, maar hier absoluut geen succes. Overigens niet geprobeerd voor doorslapen, maar vanwege reflux en niet goed reageren of nutriton. Hij raakt er heel erg verstopt door, maar ik hoop dat Jesse er beter tegen kan! Groetjes suus
Jelle slaapt er echt niet langer door... Helaas... Ik ben nu Nutrix gaan mengen met Bambix in de hoop dat dat helpt.... En dat niet doorslapen, is dat niet gewoon het 12 weken sprongetje? (omdat het 2 weken geleden is begonnen) Jelle slaapt ook altijd heel slecht bij sprongetjes...
Je 'mag' van het cb... Het 'besluit' van het cb... Allereerst wil ik tegen je zeggen dat jij bepaalt wat je kind krijgt. Het cb adviseert ouders. Mijn haren gaan altijd overeind staan hiervan, alsof het cb bepaalt hoe mensen hun kind moeten grootbrengen.. (zo.. dat is eruit ) Nutrix is geen wondermiddel. Soms heb je geluk. Je kindje is nog best jong, het kan inderdaad ook een sprongetje zijn. Officieel is Nutrix voor kindjes van 4 maanden en ouder, denk er dus over na of je dit wilt geven of niet.
Wat ik nog had willen zeggen in mijn vorige post... Kijk wel een beetje uit met Nutrix, want rijstebloem stopt heel erg... Jelle heeft veel last van krampjes gehad toen ik met Nutrix begon.. Ben er toen ook even mee gestopt en toen weer begonnen...
Ook ik denk aan een sprongetje en het zou heel goed kunnen dat je kindje van de een op de andere dag gewoon weer doorslaapt. Merel heeft nooit een minuut langer doorgeslapen door nutrix te geven.....
Afgelopen nacht dus nutrix geprobeerd en het heeft dik 2 uur gescheeld. Hij sliep eerst tot 2.30 en nu tot 4.45. Wij blij en hij ook. Hij ging daarna weer slapen om om 8.00 uur gewoon lekker vrolijk wakker te worden. We zitten nu weer op zijn oude schema van 6 flessen, heerlijk. Hij was gewoon weer heerlijk vrolijk en daar deden we het voor. Ben benieuwd of het eenmalig was of dat het de komende nacht weer zal werken. Zal het wel laten weten. Groetjes Simke
ja heel vervelend allemaal, maar je zoontje is nog zo jong (niet dat de mijne zo heel veel ouder is ) maar het komt toch vanzelf weer dat ie langer gaat slapen? En ik lees hier trouwens vaak dat Nutrix geen enkel effect heeft op langer doorslapen, ik denk ook dat het een sprongetje is en dat je gewoon beter nog even kunt afwachten voordat je vanalles gaat proberen. xEmmie
Heb ook een paar keer Nutrix geprobeerd toen ze net 4mnd was omdat ze ook niet doorsliep na het een aantal weken wel gedaan te hebben, werd gemiddeld 2x per nacht wakker en dan liep ik weer met de fopspeen. De nutrix hielp helemaal niet. Vorige week ging ze vanzelf doorslapen maar we zijn er nu achter dat we haar mobiel boven het bed niet moeten aanzetten. Dit doen we overdag als ze in haar bedje gaat slapen en nu is er een verschil tussen dag en nacht. Ook eens kijken wat jullie ritueel voor het slapen gaan is. Misschien kun je daar een aanpassing in maken. Het CB bij ons hadden ze zoiets van tsja pech hebben als ze 's nachts wakker word en vooral niet oppakken want dan wennen ze eraan (deed ik al niet maartoch).