Nu ik nog niet werk..(mn man werkt alleen), hebben we recht op huur/zorgtoeslag, kinderkorting en heffings/inkostenbelasting per maand. Hebben we hier nog recht op als ik ga werken en de kinderopvangtoeslag ga aanvragen?
Je blijft er recht op houden als je inkomen onder een bepaald bedrag blijft. Dat zou je even uit moeten rekenen op belastingdienst.nl Alle toeslagen staan los van elkaar....
Hoi, bedankt voor je antw . Ik heb op de site van de belastingdienst gekeken, en kon het nergens vinden..Ik weet niet waar je het kan vinden..
op www.toeslagen.nl vind je alle informatie! succes! (lastig hè? ineens al die dingen waar je je vroeger niet mee bezig hoefde te houden...)
je kan bij elk soort toeslag een proefberekening doen van het bedrag wat je zou terugkrijgen. Dan moet je gewoon het bruto salaris van je man en het bruto salaris van jezelf wat je verwacht te krijgen invullen dan komt het bedrag eruit wat je terug krijgt. Maar het staat inderdaad los van elkaar, je hoeft het een ook niet op te geven als je het ander aanvraagt.