ervaring met online boodschappen doen? Jumbo

Discussie in 'De lounge' gestart door neyomi, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 neyomi, 18 mei 2016
    Laatst bewerkt: 18 mei 2016
    Goedemorgen,

Ik zit er vanwege de zwangerschap en straks 4 kinderen onder de 4 aan te denken om online boodschappen te doen.

Nu vroeg ik mij af wat jullie ervaring is. Is dit goedkoper/duurder?

Nu winkel ik altijd bij de goedkopere winkels Aldi en Lidl. AH vind ik toch te duur voor de wekelijkse boodschappen, Coop idem dito.

Graag jullie ervaring? Wat is een beetje betaalbaar ? Jumbo ? of..

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik doe mijn boodschappen altijd online via de Jumbo en ik ben altijd tussen de 70/75 euro per week kwijt. Ik ben goedkoper uit dan wanneer ik naar de winkel gaat. Bij het online boodschappen doen word je niet getriggerd door alle producten die je tegen komt als je alle paden af loopt. Nu maak ik gewoon een ongeveer lijstje van wat we denken te willen eten die week en kijk dan in de voorraad kast we nog moeten aanvullen en daar baseer ik dan mijn boodschappenlijst op. Als je via google kortings codes zoekt van de Jumbo dan kan je vrijwel wekelijks een code vinden waarbij je 10 euro korting krijgt op je bestelling dus dat is ook altijd wel mooi mee genomen.

Het enige met de Jumbo is dat je je bestelling wel zelf moet ophalen, ze bezorgen het namelijk nog niet overal.

AH bezorgd wel maar vind ik persoonlijk ook duur.

3. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik zit een beetje in t zelfde schuitje als jij, qua zwangerschap en kinderen. ;)

Ik doe t wel af en toe bij de AH, omdat ze juist thuis bezorgen. Wij doen daar sws de wekelijkse boodschappen en als ik een code heb zodat ik geen servicekosten hoef te betalen, bestel ik het. Moet dan wel boven de 70 euro, maar dan bestel ik voorraad of wat extra luiers, want normaal ben ik tussen de 50 en 60 kwijt.

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Ideaal ik doe t al maanden via de jumbo en ben goedkoper uit omdat ik thuis de kast na kijk wat aangevuld moet week menu maak en dat alleen bestel op pepper.com staat elke week een korting code van 10 euro voor jumbo moet je wel minimaal 50 besteden.
    Haal t dan op is bijna geen moeite ze zetten in je auto je pint en gaat weg
    Of in jou geval laat je je partner t ophalen na zijn werk ofzo

5. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat leuk jullie reacties te lezen :D

Ik dacht eerst dat het misschien prijzig kan zijn.

Maar ik heb idd ook als probleem dat als ik in de winkel ben ik allerlei impulsieve aankopen doe, allerlei lekkers/snoepgoed/ of producten die ik eigenlijk niet eens nodig heb doet onze portemonnee geen goed.. te erg eigenlijk haha

Ik ga het uitproberen!

6. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    hier komt ook binnen kort de pick up van de jumbo en dan wil ik het ook on-line gaan doen.

7. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier precies hetzelfde! Ben ruim 30 euro in de week goedkoper uit met 5 man!

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jumbo vind ik super omdat de ophaaltijd ruim is en als ik met kids loop sjouwt die meneer het ook nog in mijn auto hihi

Maar Albert Heijn is fijn omdat het echt op je keukentafel wordt gezet.

Ik wordt van allebei blij :)

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Bij het onderdeel "gratis" hier op zp staan heel veel kortingcodes meesten van 10 euro, er zijn er denk ik nog een aantal die werken.
    Ik bestel ook altijd online, met 10 euro korting;)
    Je kunt ook nog een account op naam van je partner aanmaken, dan kan je de kortingscode bij je volgende bestelling nogmaals gebruiken.. Scheelt toch weer:D

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb lang bij jumbo besteld en opgehaald. Nu appie omdat we geen auto meer hebben.
    Jumbo is fijner, goedkoper en zelden iets uitverkocht wat appie wel vaak heeft. Meer kortingscodes, meer extraatjes. De bezorgers van de appie zijn wel heel aardig vind ik, dat wel :)

11. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.198
    531
    113
    Hier doe ik het eigenlijk altijd online bij de Jumbo. Hier bezorgen ze wel en tegenwoordig heb ik altijd wel een kortingscode van €10,- . Ik vind het ideaal!

12. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Ik heb in het verleden bij jumbo besteld. Alleen hadden ze hier van die achterlijke tijden. Kon alleen tussen 1600 en 1800 doordeweeks. En aangezien ik er 15 minuten voor moest rijden en ik op dat tijdstip ook file had kreeg ik er gauw genoeg van. Was toen half uur heen en half uur terug. Gelukkig kwam appie toen snel met bezorgservice aan huis bij ons en nu bestel ik elke week daar :D.
    Ik ben elke week veel kwijt aan boodschappen, maar heb helaas geen tijd om boodschappen te doen omdat ik maar 1 dag vrij heb per week. Op me vrije dag haal ik alleen vlees en groente/ fruit bij de slager en groenteschuur.
    Nadeel van jumbo vond ik dat ze niet alles in het assortiment hadden.

13. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen het nu een week of en ik wil niet meer anders
    Geen zeurende kinderen meer in de kar, geen stress omdat je bang bent om dingen te vergeten.. geen inladen,uitladen inladen en in de auto zetten meer. en elke week 10 euro korting. Plus er zitten altijd leuke cadeaujes bij die je gratis kijgt.

Voor ons alleen maar voordelen iig !

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Die zijn inderdaad ook erg leuk :D

Wij kregen laatst 12 gratis Spa glazen. Super leuk! En vorige week hadden we gratis blikjes cola en een pak lasagne :D

15. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja vandaag zaten er weer blikjes cola bij 3 stuks, een wiekse witte radler biertje en een mix voor tikki masala

16. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik bestel elke week online via de jumbo. Ideaal! Scheelt heel veel tijd, vaak kortingscodes en je krijgt altijd gratis producten om uit te proberen. Toevallig vorige week voor het eerst sinds september mijn weekboodschappen weer in de supermarkt gedaan. Ik vond het nog erger dan vroeger. Wat een gedoe zeg!

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik zit er ook wel eens over na te denken.. maar wat mij tegen houd is dat ik bang ben voor de houdbaarheid.

Als ze je boodschappen voor je bij elkaar zoeken, dan pakken ze natuurlijk de spullen die vooraan staan, en dus als eerste over de datum zijn..
    Denk aan vlees, groente (voorgesneden) etc.

Hoe ervaren jullie dit?

18. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij doen de pick up van jumbo. Hele fijne service bij afhalen, echt vriendelijk/klantgericht.
    Ik ben zeker niet duurder uit. Ik denk zelfs goedkoper.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Alles komt rechtstreeks van het distributie centrum dus nog verser dan wat er in de winkel ligt. Heb nog nooit iets gehad wat over de datum was of niet lang houdbaar was. Jouw bestelling word dus niet uit de winkel gehaald ;)

20. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik laat het (bijna) wekelijks bezorgen door de ah. Ik ben rond de 70/80 euro per week kwijt en soms sla ik een week over, omdat ik genoeg voorraad heb en alleen vers nodig hebt.
    Wij eten wat in de bonus is :) ik ga altijd eerst de bonusaanbiedingen door en daar baseer ik mijn aankopen op.
    En met de 1+1 weken, hamsterweken of 99ct weken sla ik extra voorraad in.
    En inderdaad geen impulsaankopen meer. Wat mij soms wel sjacherijnig maakt als ik enorme trek in een bon bon bloc heb :d

Ik heb trouwens weleens groenten of fruit gehad waar ik niet zo blij mee was of bevroren sla, omdat ze die op een diepvriesproduct hadden gelegd. Maar dan bel je en dan gaat het van je volgende rekening af. Heb zelfs éénmaal een nabezorging gehad.

Deel Deze Pagina