Wie weet toevallig wat het ongeveer kost als je een wiegje wil laten bekleden met je trouwjurk? Ik heb er al eens over nagedacht om een wiegje te kopen en die laten te bekleden met mijn trouwjurk. Maar omdat er hier geen 4e meer zal komen, ben ik er niet meer mee bezig geweest. Nu is me zusje onverwachts zwanger geraakt, de vader wil er niks van weten dus ze staat er alleen voor. Nu wil ik als t niet teveel kost (heb het wel voor haar over, maar we hebben t zelf ook niet ruim) als verassing een wieg laten bekleden voor haar met mijn trouwjurk. Ik ga er zelf niet aan beginnen, ben veel te bang dat ik het verpruts dus moet ook even iemand zoeken die het wil doen. Maar ik vraag me af of iemand het ook wel eens heeft laten doen en wat het ongeveer kost??
Ik denk echt dat je het moet laten doen door iemand die je kent en er een vriendendienst van wil maken... Als je het laat doen is het wel kostbaar. Mijn schoonmoeder heeft het toentertijd voor ons gedaan.. Was supermooi! Lief dat je er aan denkt voor haar trouwens!
Ik ken helaas niemand die zoiets kan. Hmz dan toch maar eens even om me heen kijken of er iemand zo handig is.....Maar even hier en daar vragen of ze iemand weten toevallig....Ik kan het helaas zelf niet anders had ik het zelf wel gedaan....
Zou je eens bij een atelier moeten vragen of stoffenwinkel. Mijn moeder heeft dit voor mij gedaan, niet van een trouwjurk maar het bekleden. Komt op hetzelfde neer. Misschien kijken of iemand op marktplaats in de buurt staat.
ik wil mijn moeder wel vragen of die het aandurft voor een kleine vergoeding, ze heeft t n.l wel eerder gedaan.
Persoonlijk zou ik eerst vragen of ze zoiets mooi zou vinden, ik had liever een echt bedje gehad die dan jaren meegaat (prijstechnisch en goede kwaliteit) dan een mooi wiegje waar het een paar maanden in kan liggen bekleed met een jurk die niet eens van mij is maar van mijn zusje.. Ik vind het een lief gebaar maar ik zou het geld beter gebruiken als de papa niet meer in beeld is heeft ze daar misschien ook meer aan.. maar daarnaast zou ik niet de trouwjurk van mijn zusje willen hebben (in wiegvorm) misschien die van mijn moeder of van mezelf maar anders niet)
Ik heb het er al eens met haar over gehad, en ze vond het een heel leuk idee.....Nu is ze dus zwanger en wil ik dus kijken wat het kost om het te doen....maar bedankt voor de waarschuwing!
Hoi, Super lief dat je dit voor je zusje zou willen doen. En ook heel bijzonder dat je jouw mooie jurk wilt opofferen om je zusje een hart onder de riem te steken! Maar... of je zusje hier echt blij mee gaat zijn? Zo'n trouwjurk-stof bekleding is altijd wel een beetje eh...typisch en moet echt je smaak wel zijn... Ik zou mijn trouwjurk er niet voor laten knippen. Je weet niet hoe het resultaat wordt en of je zusje er wel echt echt heel blij mee is... Een wiegje vindt ik sowieso wel een goed idee, omdat je dit lekker naast je eigen bed kan zetten. Heb je je eigen wieg nog? Misschien kan je die dan aan je zusje geven onder het mom van nieuwe traditie: familiewieg? En zou het misschien een idee zijn om jouw jurk te verkopen en dan het geld aan je zusje geven, of iets bijzonders te kopen voor het kindje van het geld van je jurk? Vermoedelijk wordt jouw mooie jurk dan beter besteed, dan dat je de schaar erin zet. Maar nogmaals heel lief van je dat je iets bijzonders wilt doen voor je zusje! groetjes van Hamtaro