eisprong na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evelienj, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo iedereen!

Hopelijk kan ik een beetje hulp krijgen!!

Helaas op 30/06/2011 een miskraam gehad na 5,2 week,
    was erg verdrietig maar we hopen gauw op een nieuwe zwangerschap.

30/06/2011 miskraam (1e dag van mijn nieuwe cyclus toch??)( duurde 3 dagen)
    vanaf dag 6 begonnen met ovulatietesten,
    steeds negatief!!! vanaf ongeveer de 11e dag 2x per dag gaan testen,
    nu op dag 18 nog steeds geen smiley!!

Alleen had ik 2 dagen geleden wel veel slijm ( waar je draden van kon trekken, was ook maar 1 dag, en s´avonds een soort van menstruatiekrampen)

Dit was ook na een paar uur weer over, de volgende middag wel geklust.

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je eisprong er is na een miskraam?
    En kun je een eisprong hebben zonder een LH piek?

Blijf gewoon op het moment doortesten.
    Hoop dat iemand me meer kan vertellen.
    Bedankt

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hoi,

Vervelend he, dat afwachten. Het is echt lastig te zeggen hoor, het kan wel even duren voordat alles weer een beetje normaal op gang is. Heb eind maart een mk gehad en nog steeds loopt het niet echt lekker, net een hele lange cyclus van 72 dagen gehad :(. Ik zal voor je duimen dat het snel weer goed komt!

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb de eerste maand na de curettage de pil geslikt dus toen had ik geen eisprong. Vorige cyclus was de eerste 'echte'. Daar kwam mijn ei ook later dan normaal; pas op de 23e dag... :( Je lichaam moet gewoon even weer tot rust komen denk ik... Komt vast wel. En als je een lichte lijn hebt op de ovutest kun je ook twee keer per dag gaan testen (rond 12 uur en rond 20 uur). Sommige vrouwen hebben nl een hele korte piek, dus dan zou je 'm kunnen missen. (Ik had zelf overigens meerdere dagen een positieve test, dus hier geen ervaring met korte pieken)

4. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Over dit onderwerp zit ik ook al na te denken. IK heb 2 weken geleden een miskraam gehad (opgewekt met medicatie) Als t hcg nog niet helemaal uit je lichaam is (zou t niet weten, nog niet getest) kun je dan wel zwanger raken? Of moet t hcg eerst helemaal uit je lichaam zijn?
    Het is wel jammer dat je niet zeker weet of je wel gelijk weer een eisprong hebt.. wachten wachten, zit niets anders op.

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hey dames, ik ben zlf 3 weken geleden gecuretteerd, de arts vertelde mij dat je gewoon weer een eisprong kunt hebben diezelfde maand alleen moet je hcg dan wel lager dan 5zijn, kun je as je wikt laten testen bij de dokter...
    Eerder geeft je lichaam geen eisprong...bij de 1 is hcg er eerder uit dan bij de ander...

Hier ook nog geen eisprong gespot...

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oh meid, verschrikkelijk he?

Wij hebben 6 juli een miskraam gehad. Ben er helemaal kapot van geweest, maar besefte wel dat dit vruchtje gewoon niet goed was. Het blijft natuurlijk heel verdrietig en moeilijk. Ik was 5 weken en 2 dagen zwanger net als jij!

Ik baal een beetje, want mijn verloskundige heeft me advies gegeven en gezegd dat ik zolang ik bloedde geen sex mocht hebben en niet in bad mocht. Verder heeft ze niets gezegd over tampongebruik. Ik heb in de lichtere dagen gewoon tampons gebruikt. Toen mijn moeder dat doorkreeg zei ze dat dat volgens haar helemaal niet mocht. Ik op internet en inderdaad. Ga morgen naar de dokter om te kijken of ik geen infectie op heb gelopen. Ik vind het wel heel slecht van die verloskundige hoor:x!

Ik ben ook benieuwd wanneer je eisprong nou is. Lees dat jij met ovulatietesten bezig bent. Heb je nu al succes? Wij gaan het gewoon maar elke drie dagen doen denk ik. Dan moet het ook wel haast raak zijn toch;)? We zien het wel joh! Lijkt me wel heel fijn om gelijk weer zwanger te worden en hopelijk gaat het dan wel goed.

Liefs, Banjabes

7. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hoi!!

Hier ben ik weer! bedankt voor jullie reacties!
    De ovulatietest gaf maandag een smiley!! natuurlijk niet zeker van mezelf, dus nog maar een andere test gekocht, en deze was ook positief!
    Vond het toch wel snel, de 18e dag.
    Maandag, dinsdag en gister aan de klus geweest, nu nog ongeveer
    11 dagen wachten!!??
    Vind het zo spannend!

Hoop dat het is gelukt, en dat hoop ik voor jullie allemaal!!

8. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Sorry was de 19e dag!!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Goer dat je toch weer een eisprong hebt gelijk na je mk! Hoop voor je dat je weer zwanger zult zijn deze ronde!!

(zijn jullie met ovulatietesten begonnen nadat de zwangerschapstesten negatief waren?)

10. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    heb maar 3 dagen erge bloedverlies gehad,
    daarna een zwangerschapstest, deze was gelijk negatief.

vanaf de 6e dag ( 3 dagen nadat bloeden gestopt was)
    ben ik begonnen met testen, werd daar erg zenuwachtig van omdat je van alles leest over je lh piek.
    op ongeveer dag 13 ben ik 2x per dag gaan testen (erg prijzig)

Op dag 19 om 6.00 positief, om 12.00 een smiley!
    daarna 3 dagen aan de klus geweest, (begonnen gelijk om 12.30) (meer verplicht)

en moet nu nog heeeeeel lang wachten, denk er dag en nacht aan,
    voel van alles, maar weet zeker dat ik me dat inbeeld,
    als het al bevrucht is is het nog niet ingenesteld.

groetjes

11. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hai hai, ik lees met je mee, want heb 2 keer achter elkaar een vmk gehad laatste op 4 juli met 4.5 wk helaas.
    Maar ik vroeg me zelf ook telkens af wanneer zou ik mijn eisprong eigenlijk hebben???Maar heb deze ronde idd wel later mijn eisprong gehad namelijk 19 en 20 juli heb getest met CB digi is idd duurrrrrrrrr.Maar heb wel mijn eisprong gevonden:).
    Maar ik moet nu dus ook heeeeeeeel lang wachten.
    Nou meid ik duim voor ons dat het raak is....
    Ow nog iets dinsdag had ik zo'n kramp in 1 keer ik dacht echt dat ik ff dood ging van de pijn maar blijkbaar was het mijn eisprong heb ik nog nooit gehad en noooit mijn eisprong gevoel.....

Deel Deze Pagina