Binnenkort gaan wij met zn tweeen samen 10 dagen op vakantie. Mijn moeder komt bij ons in huis en past deze periode op de kinderen. Vanzelfsprekend zorgen we dat de meeste boodschappen in huis zijn, en dat er geld ligt om de boodschappen aan te vullen en om wat leuke dingen te doen. We willen mn moeder ook graag bedanken dat ze dit wil doen, maar ik weet even niet zo goed hoe. Hebben jullie nog leuke ideeen?
Tnx voor je reactie. Ze is een happy single 😉 Misschien had ik dat er even bij moeten vermelden
Ik denk dat je moeder daarna wel toe Is aan wat ontspanning haha dus ik zou er ook voor kiezen om een leuke uitstap te geven, voor jullie samen. Lief dat ze zo 10 dagen kan en wil oppassen!
Mijn moeder zou het al een feest vinden om een week op te passen. Maar ik zou der mee uit eten nemen als bedankje
Aangezien dit ok familie gaat had ik geen geld gegeven (behalve als je moeder heel moeilijk rond komt). Een mooi canvas van de kids met een weekendje weg bon of een dagje sauna of uit eten
ik weet niet of je naar het buitenland gaat? Zo ja, zou ik allerlei leuke dingetjes meenemen: thee, creme, een luchtje, etc uit dat land in een mandje en daarbij een mooie bos bloemen.
Relax weekendje weg voor je moeder en een goede vriendin van haar. Zal ze hard nodig hebben na 10 dagen oppassen, erg lief van haar! 😅
Wij zijn nu een paar keer een weekje weg geweest met ons tweeen(verdeeld over een aantal jaar).. Meestal geven wij een mooi bos bloemen of een sauna bon
En idd ook kaartjes en cadeautjes achterlaten. We hadden voor mijn schoonmoeder een boekje achtergelaten met als titel "voor lieve oma" ofzoiets..En de kinderen mochten elke dag een cadeautje uitpakken totdat alle dagen weer voorbij zijn
Jaa, cadeautjes voor de kinderen heb ik indd ook! Ik heb ook een schriftje met alles wat ze moet weten voor die week. En een kaart van Loesje met daarop: moeders zijn onbetaalbaar.
Ik zou haar iets willen geven waar ze echt iets aan heeft. Mag best iets kosten. Ze past namelijk echt vaak op. Zo hebben wij haar 2 jr geleden een ipad gegeven omdat ze dat zo graag wilde, maar er geen geld voor had. Bloemen vindt ze prachtig, maar ook zonde van het geld Sauna kunnen wij helaas beide niet tegen. Uiteten vind ik een ok idee als ik echt niets beter weet.