Meiden, ik krijg het een beetje op mijn heupen.... Wij krijgen na 2 jongens nu een meisje...met 15 weken zijn wij bij Jan Koning geweest, hij zei meisje! het was een haastig bezoekje want ik stond binnen 5 min weer buiten. Ik had expres nog niks roze gekocht want ik wou voor de zekerheid de 20 weken echo afwachten. Bij de twintig weken echo werd het ook weer bevestigd dat het een meisje was. Toen ben ik heerlijk gaan shoppen ( lees, ik ging helemaal los haha ) Met 25 weken hebben wij een 4d echo gehad bij babywatch in Gorinchem dus toen nog een keertje gevraagd...en ja hoor nog steeds een meisje!( ik baal dat ik geen foto van het geslacht heb gevraagd ) Inmiddels ben ik 33 weken en alles roze...babykamer, kinderwagen, maxicosi enz. Maar toch bekruipt mij telkens het gevoel, het is toch wel een meisje? Ik kan het gewoon niet geloven dat IK na twee jongens nu een meisje krijg!!! Ik haal mezelf nu allemaal rare dingen in mijn hoofd, ze zullen het toch alle drie niet mis hebben. Je hoort toch weleens dat ze het niet goed hebben en dat blijkt dan een meisje toch echt een jongen is! Bah, ik wil mezelf hier helemaal niet druk om maken...stomme hormonen! Ik zit er zelfs aan te denken om nogmaals een echo te laten maken voor nog een bevestiging? Ik heb twee echo's waar het geslacht op staat die zal ik zo even plaatsen.... Liefs, Kiki
Denk dat je er dan wel vanuit kunt gaan dat het inderdaad een meisje is.. Had je die twijfel ook bij je jongens?
Nee, totaal niet! Op de echo's van de boys was gewoon heel duidelijk te zien dat het jongens waren hihi en bij meisjes zie ik het gewoon niet!
Ik dacht dat het op de echo van Jan Koning ook het geslacht zichtbaar was maar helaas daar staat het geslacht niet op. Dit is de enige foto die ik heb van het geslacht.
Als je echt zo twijfelt laat je toch nog een keer een geslachtsbepalingsecho doen? En dan wel even vragen om een duidelijke foto van het geslacht
ik wist voor mijn gevoel zeker dat het een jongen was ik geloofde het ook niet dat het een meisje was heb ook meerdere pretecho's gehad,nu durf ik niet nog een keer terug
nou dit is toch echt wel overduidelijk een meisje hoor maar ik herken je gevoel wel, je bent er natuurlijk ook een beetje vanuit gegaan dat je weer een knul zou krijgen daar heb je tenslotte al 2 van en dan ineens komt (en dat mag) je droom uit een meisje na 2 jongens, maar dan ineens het besef wat als, dit moet je echt van je af zetten, als je maar 1 echo had gehad dan had ik het kunnen begrijpen maar je heb 3 echo's en een zeer duidelijke echo foto dit is echt écht ECHT een meisje
Ik krijg (zoals het er naar uit zie) ook een meisje na 2 jongens, ik herken je gevoel. Volgende 20 weken echo... Ben benieuwd! Maar je echofoto is echt wel een meisje hoor.
Zou iemand aan de hand van deze echo kunnen zien of wij een jongetje of een meisje verwachten? Zijn zo benieuwd
Lisanne, je moet eigenlijk even je eigen topic maken. Nu ga je dwars door het topic van een ander heen
Thx meiden!!!! Ik had al bijna de telefoon in de hand na de berichten dat sommige mijn echo niet echt duidelijk vonden hihi. Mijn droom komt idd uit...ik hoopte stiekum op een meisje! Gezondheid boven alles hè! Ik krijg trouwens nog een ligging"s echo met 36 weken...misschien kan de verloskundige nog ff spieken haha volgens mij geloof ik het pas echt als ik mijn dochter in mijn armen hou....
jah hier ook hoor, soms twijfels van stel nou dat het niet zo is?! En dat we dus alles zouden moeten over schilderen en ik nix heb aan de roze kleding... Ik koop express ook wat unisex achtige dingen zodat t niet alleen roze is (en we dat dan ook kunnen gebruiken voor 2e als t een jongen is...) Ik heb over 3 weken weer een echo en dan laat ik het toch nog ff na kijken. Ik heb nu 3x meisje gehoord. 1x met 15 weken geslachtsecho maar ook nog niets gekocht, met 20 weken echo, en toen de guo in t zkh en vroeg gyn ook van weet je al wat het is, dus ik een meisje. En als t een jongen was geweest had ze dat wel gezegd lijkt me... Maar ik geloof t pas echt als ik dr in mn handen heb haha.
Echt een meisje hoor! Hier na 1 jongen een meisje en ik dacht echt een jongensmama te worden... dus ook al vaak bevesteging gevraagd en het blijft een meisje hahahaha... denk dat je het gewoon maar moet geloven.
Herkenbaar! En het was mijn eerste, ik had gewoon een enorme meisjes wens. Ik had nog steeds twijfels na 4 echo's met allemaal 'meisje' want ja, ze hebben het toch vaak genoeg ook mis! Ik zie ook een meisje op je echo hoor
met 36 weken kijken ze er ook naar (op die manier zijn we er ook helaas achter gekomen... wilden het echt niet weten...)
Wat een herkenbaar verhaal! Wij krijgen na 3 jongens een meisje! Helemaal blij maar toch bekruipt ook mij af en toe het gevoel zou het echt wel een meisje zijn? met 16 weken is het gezien met 20 en met 27. Allemaal meisje, ook wij hebben alles roze kinderwagen, maxi cosi kamertje enz..... Ik geloof het ook pas als ik haar vast heb. Ben nu bijna 29 weken dus nog eventjes geduld Dit is trouwens mijn 20 weken echo ben zelf ook niet zo goed met echo's maar had hem na de 20 weken echo hier geplaatst en toen werd ook door iedereen gezegd ja duidelijk meisje... dus ik denk dat we er maar gewoon vanuit moeten gaan dat we allebei een meisje krijgen! En bij mijn jongens wat het vanaf 16 weken echt al heel erg duidelijk te zien dat het jongens waren