Wij willen ons zo snel mogelijk inschrijven bij het KDV en willen graag weten of jullie ervaring hebben met KDV Bambi? De keuze is op Bambi gevallen omdat KDV Bambi op loopafstand is. Wij hebben geen auto en een baby onder de 9 maanden mag je niet op de fiets vervoeren. Verder hebben we ook naar het GGD rapport gekeken. Volgens mij zijn alle KDV van Ijssterk goedgekeurd. Misschien kunnen jullie ook een andere KDV aanraden in het centrum of op de route van bus 22. Ik vind het best wel moeilijk om een keuze te maken en weet eerlijk gezegd niet waar ik allemaal op moet letten. Alvast bedankt.
Ik ken het niet. Ik ken wel het Kinderrijk (voorheen Stek) en Partou. Het Kinderrijk zit ook naast ons en daar gaan bijna al onze buren heen. Zij zijn daar allemaal zeer tevreden over, en ze zitten ook in het centrum. Partou gaat een vriendin van mij heen met haar dochtertje en zij is ook tevreden. Zelf gaat mijn zoontje naar een KDV die niet in het centrum zit, dus mijn eigen ervaring kan ik je niet vertellen.
Maak eens een afspraak voor een rondleiding en kijk hoe je gevoel is! Dat zegt meer dan een inspectierapport (al is dat ook belangrijk natuurlijk).