hoe kan dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sasje24, Jul 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hallo een vraagje,

ik heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad want had toen posi ovu test. nu blijf ik enorme buikpijn houden dus gisteren nog maar eens een ovu test gedaan! deze blijft dan licht...maar hoe kan het dat ik even goed een streepje blijf houden??

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Een lichte streep moet je als negatief beschouwen. Er kan toch wel wat lh aanwezig zijn.

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Wat bedoel je met evengoed een streepje? Bedoel je dan een positieve ovu-test of gewoon een 2 e streepje?
    Verder zou het kunnen dat je tegen je piek aan zat afgelopen woensdag, maar dat je ei zo gezegd 'blijft hangen'

Ik heb zelf altijd wel een zichtbaar 2 e streepje op mijn ovu-testen staan.
    Bij sommige vrouwen bouwen de lijntjes langzaam op naar positief, bij andere gaat hij van nagenoeg niet zichtbaar naar knal positief.

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    het lh hormoon waar een ovutest op reageerd kan altijd in je lichaam aanwezig zijn.. alleen bij je piek (rond ovulatie) wordt dat veel meer en wordt de test positief... een lichte tweede streep betekend dus helemaal niets...

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh oke duidleijk nee was een heel licht streepje en die van woensdag was heel donker! dus oke duidelijk!!! weer geleerd bedankt voor jullie antwoord!

Share This Page