Wie heeft er ervaring met Paypal en kan mij kort uitleggen hoe het werkt en of het net zo veilig is als bijvoorbeeld iDeal? Ik heb een aantal artikelen gezien op internet die ik graag wil bestellen, maar deze site werkt met Paypal vandaar en ik heb er totaal geen ervaring mee! Bedankt!
ik heb even voor je google: Voordelen van PayPal Betalen met PayPal biedt de volgende voordelen: Het is veilig: -PayPal beschikt over geavanceerde systemen voor fraudepreventie waarmee je financiële transacties goed worden beveiligd. -Voor je transacties heb je alleen rechtstreeks contact met PayPal, een eBay-bedrijf. Je financiële gegevens worden niet naar de verkoper gestuurd. -Doordat je sneller voor objecten kunt betalen, heb je deze ook eerder in huis. -Het is gebruiksvriendelijk: -Je kunt al je aankopen online volgen. -Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging zodra de verkoper je betaling binnen heeft. Zo weet je dus altijd of je daadwerkelijk hebt betaald. -Accountgegevens en de status zijn altijd direct toegankelijk en meteen bekend. -Je kunt gemakkelijk objecten in het buitenland kopen, zoals op eBay België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de VS. -PayPal is voor kopers geheel gratis. ik heb al meerdere dingen besteld uit het buitenland met paypal en het bevalt mijn supper goed!
Paypal bevalt mij ook heel erg goed. Heb het al jaren en ze zijn ook heel netjes met gevallen van eventuele oplichting. Heb echt nog nooit problemen gehad en wordt overal netjes over geïnformeerd. Ook zijn ze in mijn optiek behoorlijk "veilig", alles is netjes afgeschermd.