gister avond was onze kat niet terug gekomen dus snachts buiten gelaten normaal zit de smorgens dan in de tuin te wachten..nu dus niet en we moeten zo weg en zijn pas vanvond terug heb geen idee waar ze is
Ik begrijp dat het niet leuk voelt, maar ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Toen ik nog bij mijn ex woonde, bleven onze katten ook wel eens 2 dagen weg, soms wel eens wat langer. De eerste keer vond ik dat ook heel naar. Maar 9 van de 10 keer komt een kat gewoon terug hoor. Ik hoop dat je poezebeestje vanavond gewoon lekker staat te miauwen in de achtertuin
Mijn kat is vorige week ook 2 hele dagen en nachten weggeweest... ik dacht al aan het ergste, maar op dag 3 stond ze opeens weer voor de deur! Niet teveel zorgen maken en even afwachten. Misschien kun je wat eten buiten neerzetten om te kijken of ze wel terug is geweest (of zijn er veel andere katten bij jullie in de buurt). succes!
ja er zijn hier best veel andere katten in de buurt denk een stuk of 7 maar kan dat eten wel proberen dankje
De onze was laatst ook een paar dagen weg. Bleek ie in het schuurtje van de buren te zitten... Misschien een idee om ff te kijken?
Hier is het ook wel vrij regelmatig gebeurd en de katten zijn gelukkig steeds nog altijd terug gekomen. Wel hebben we de kat ooit bij buren in de schuur opgesloten gehad en bij buren boven. (toen gingen ze pas sinds kort naar buiten) Dus als mensen je kat niet kennen is het mss wel handig om te laten weten dat je kat kwijt is.
Vervelend zeg! Hopelijk komt 'ie snel terug. Wij hebben ook twee (ras)katten en laten ze niet buiten los lopen (m.u.v. de afgezette achtertuin). Een hele geruststelling, kan ik je vertellen.
voelt niet fijn maar t is mij ook aantal keer overkomen. ook tijdens stromende regen dat meneer nog ergens buiten was. had m van te voren geprobeerd te roepen echt tot laatst moment dat ik weg moest maar niks. dat is dan wel altijd wat ik doe roepen roepen roepen iedere keer weer en met snoep bakje rammelen. hij is een keer 3dagen weggeweest toen we net verhuisd waren. zo eng. hoop voor je dat ze toch nog terug komt nu, geeft wat geruststelling en anders ja katten redden zich wel. vinden wel een plekje. zal ze vanavond als je terug komt wel in de tuin zitten denk ik en wel direct aanvallen op t eten zo gaat dat hier altijd.
mijn kat is een keer 3 maand van huis geweest we dachten dat ze niet meer terug kwam tot we gebelt werden dat ze gevonden was omdat ze een halsbandje om had en gechipt was en de rest vand e katten gingen als ze krols waren een paar dagen weg
onze kat is ook eens bijna een half jaar weg geweest wij gingen ook van het ergste uit en op dierendag stond meneer weer voor de deur, wel een flink stuk magerder, zou altijd nog wel eens willen weten wat er toen is gebeurd