kat niet terug gekomen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavd, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    gister avond was onze kat niet terug gekomen dus snachts buiten gelaten normaal zit de smorgens dan in de tuin te wachten..nu dus niet en we moeten zo weg en zijn pas vanvond terug:( heb geen idee waar ze is

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik begrijp dat het niet leuk voelt, maar ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Toen ik nog bij mijn ex woonde, bleven onze katten ook wel eens 2 dagen weg, soms wel eens wat langer. De eerste keer vond ik dat ook heel naar. Maar 9 van de 10 keer komt een kat gewoon terug hoor.

Ik hoop dat je poezebeestje vanavond gewoon lekker staat te miauwen in de achtertuin :)

3. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Mijn kat is vorige week ook 2 hele dagen en nachten weggeweest... ik dacht al aan het ergste, maar op dag 3 stond ze opeens weer voor de deur! Niet teveel zorgen maken en even afwachten. Misschien kun je wat eten buiten neerzetten om te kijken of ze wel terug is geweest (of zijn er veel andere katten bij jullie in de buurt). succes!

4. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ja er zijn hier best veel andere katten in de buurt :p denk een stuk of 7 maar kan dat eten wel proberen :) dankje

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Nooit leuk maar zou me nog niet teveel zorgen maken. Staat straks vast vrolijk voor je deur!

6. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    De onze was laatst ook een paar dagen weg. Bleek ie in het schuurtje van de buren te zitten... Misschien een idee om ff te kijken?

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier is het ook wel vrij regelmatig gebeurd en de katten zijn gelukkig steeds nog altijd terug gekomen. Wel hebben we de kat ooit bij buren in de schuur opgesloten gehad en bij buren boven. (toen gingen ze pas sinds kort naar buiten) Dus als mensen je kat niet kennen is het mss wel handig om te laten weten dat je kat kwijt is.

8. Locusta

Locusta Niet meer actief

Vervelend zeg! Hopelijk komt 'ie snel terug. Wij hebben ook twee (ras)katten en laten ze niet buiten los lopen (m.u.v. de afgezette achtertuin). Een hele geruststelling, kan ik je vertellen.

9. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    voelt niet fijn maar t is mij ook aantal keer overkomen. ook tijdens stromende regen dat meneer nog ergens buiten was. had m van te voren geprobeerd te roepen echt tot laatst moment dat ik weg moest maar niks.

dat is dan wel altijd wat ik doe roepen roepen roepen iedere keer weer en met snoep bakje rammelen.
    hij is een keer 3dagen weggeweest toen we net verhuisd waren. zo eng.

hoop voor je dat ze toch nog terug komt nu, geeft wat geruststelling en anders ja katten redden zich wel. vinden wel een plekje. zal ze vanavond als je terug komt wel in de tuin zitten denk ik en wel direct aanvallen op t eten zo gaat dat hier altijd.

10. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    mijn kat is een keer 3 maand van huis geweest
    we dachten dat ze niet meer terug kwam tot we gebelt werden dat ze gevonden was omdat ze een halsbandje om had en gechipt was en de rest vand e katten gingen als ze krols waren een paar dagen weg

11. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    onze kat is ook eens bijna een half jaar weg geweest
    wij gingen ook van het ergste uit en op dierendag stond meneer weer voor de deur, wel een flink stuk magerder, zou altijd nog wel eens willen weten wat er toen is gebeurd

12. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ze is er weer!!

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig :D

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Phew, wat fijn!

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Fijn om te horen! Waar ze af en toe ineens zijn is toch een raadsel.

Deel Deze Pagina