Heb een pakketje besteld voor een vriendin Zei zat de hele dag thuis te wachten Pakje zou tussen 16:30 en 18:30 komen Ik kijk in de app. Staat er 14:13 afgeleverd op nummer 29 Zei woont nummer 116 Ze heeft 2 rondjes gelopen nummer 29 is er niet Staat ook alleen bij buren afgeleverd nummer 29 Via bol.com ik hun bericht ja dan bel je even aan bij de buren. Ja toch niet bij 200 mensen Was nog iets wat ze hard nodig had ook nog Post.nl kan ik maandag bereiken pas Iemand ervaring ?
Super vervelend dat ze het product nu niet heeft. Maar jullie staan in jullie recht. Het is fout geleverd. Postnl hoeven jullie niet te bellen. Dat gaat Bol.com doen. Alleen diegene die heeft verstuurd kan met de post bellen hierover. Bol.com dus weer bellen/appen Zij gaan het voor je regelen. Dat moeten ze. En waarschijnlijk sturen ze heel snel het weer opnieuw op.
Ik zou alleen bij de 2 naaste buren even aanbellen en anders idd bol.com laten weten dat er iets niet goed gegaan is.
Ja had bol.com via de chat benaderd en die zei wat wil je dat wij doen ?? Zo domme vraag En toen viel de verbinding weg Vriendin gaf aan even te gaan kijken in de buurt etc ook via Google Maps maar zo gek hele nummer 29 bestaat niet. En 116 en 29 is zo eind uit elkaat
Je kunt zoals genoemd al 129 proberen. Maar misschien ook nr 92? Dat ze de nummers perongeluk hebben omgedraaid met invoeren?
Zij. Een briefje in de bus dat wordt wel eens vergeten. Slordigheid. Ik ontving afgelopen week een pakket van dhl. Stond in de email dat het was afgegeven op mijn adres. Ik had geen pakket, geen briefje in mijn bus. Bleek het pakket bij mijn buurvrouw te staan. Je moet even op onderzoek uit dus.
draai het toetsenbord eens om. Dan kom je op 81 of 83. Als het digitaal is ingevoerd, kan dat het probleem zijn. Op een briefje is het een ander verhaal
Altijd als ik gedoe heb is het met DHL. Doen idd nooit briefjes door de bus. Bleek laatst een keer een pakje al een week bij mensen 6 huizen verderop te liggen. Kwam er achter toen ik met DHL gingen bellen waar m'n pakje bleef.
Ja maar anderen in de flat vast wel dus die bezorger zal vast wel meerdere malen per week in de straat te vinden zijn. Dus als je zijn busje ziet hem even staande houden en vragen of hij weet waar het mis is gaan. Mijn ervaring is namelijk dat de bezorgers zelf ook zeer behulpzaam zijn.