Ervaring met pendelen

Discussie in 'Pendelen' gestart door luckey, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Hoihoi,

ik kan niet wachten om zwanger te worden (helaas nog even mijn ongesteldheid afwachten ivm curretage).
    las hier over pendelen en mede uit nieuwsgierigheid heb ik dit dus door 2 dames (thanx voor de snelle reactie) laten doen.
    Een zegt: mei 2010 meisje en de ander april 2010 jongen.

Wie heeft al eens een voorspellende pendel gehad?
    Ben gewoon nieuwsgierig!!!!

groetjes

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik had 3 pendels staan voor December 2009. Is niet uitgekomen.. Nu nog 1 staan voor Mei, dus das nog afwachten.

3. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    pendel zelf... :D dus al goeie pendels gehad!!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Deze ronde zou ik zwanger kunnen zijn van een meisje...ben benieuwd of het uitkomt en nee ik heb er nog geen ervaring mee..

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Waarschijnlijk wordt dit topic weer dicht gedaan omdat je geen andere topics mag openen over pendelen..
    Al zou ik persoonlijk een topic over pendelen en de uitkomsten heel erg interessant vinden.
    Mijn pendels staan als mijn handtekening onder mijn posten, de eerst zou febr-mrt zijn, ben benieuwd!

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Raar dat deze topics gesloten worden, waarom is dat eigenlijk zo? Had ook een topic geopend over pendelen en dat was ook zomaar gesloten...:(

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @pindakoek,
    Waarom dat zo is weet ik eigenlijk niet,misschien omdat er heel erg veel topics over geopend worden..
    Maar ik heb vorige week ofzo al een mailtje naar de beheerders gedaan om een centraal topic te openen voor het pendelen waar je ook in kan reageren..
    Misschien een soort overzicht/statistiek maken dat je een idee hebt welke pendels uitkomen (pendels blijven natuurlijk gewoon een leuke bijvoeging, het niet iets waar je je aan vast moet houden)

8. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    hoe pendel je ?:D

9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Er zijn verschillende dames die op t forum (of eigenlijk via t forum) pendelen.
    Deze kan je vinden in het pendeltopic bovenaan in de rubriek zwanger worden.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik had verschillende pendels en deze zijn helaas niet uitgekomen. Ik vond het vooral erg jammer dat niet alle dames reageren op een vraag voor pendelen.

11. Nikita24

Nikita24 Lid

10 mrt 2010
    42
    0
    0
    Ik heb nu 2 pendels staan, 1 voor mei 2010 een meisje en 1 voor juni 2010 een meisje. Dus nog even afwachten! Ben heel benieuwd!!!

Deel Deze Pagina