nou ik zoek me dus rot op internet over peutergym en dansen met peuters maar ik kan niets in mijn buurt vinden!! Help me dus a.u.b iets in Rotterdam centrum te vinden
Misschien zit hier wat bij? Welkom op de site van Gymvereniging Animo Hoogvliet www.2turnrotterdam.nl locaties hieronder: Overschie: Pieter Postlaan 20 3042 CL Rotterdam-Overschie Blijdorp Wolfert van Borselen: Bentincklaan 280 3039 KK Rotterdam-Blijdorp Blijdorp Kolkmanstraat: Kolkmanstraat 8 3039 PH Rotterdam-Blijdorp Schiemond: Kedoestraat 102 3029 CK Rotterdam.
Vanaf 1 maart 2010 gaat mijn meisje (dan is ze 2,5) naar peuterdans. Eigenlijk ter voorbereiding voor ballet! Balletschool Ypenburg - Welkom op de website van Balletschool Ypenburg
Hoi, Toevallig dat ik je berichtje lees. Ik geef namelijk de cursus: "Bewegen met peuters" in Rotterdam! Op dit moment geef ik twee keer per week peutergym. Elke les heeft een thema en de ouders hebben een actieve rol. Ik ben van origine leerkracht en ik heb jaren met kleuters gewerkt, dus creativiteit zit wel degelijk in mijn lessen. Ik vind het belangrijk dat ik de kinderen én de ouders prikkel. Dus gezellig samen bewegen en spelen! Vanaf januari 2010 ga ik zelf groepjes opstarten in Rotterdam. Mijn site is in januari 2010 klaar! Kijk eens op: www.yebo-yoga.nl