Hoi dames, voor het kinderdagverblijf moet ik spullen gaan merken. Het lijkt me handig om leuk om daar stickers voor te gebruiken. Nu heb ik twee sites gevonden: www.goedgemerkt.nl en www.labelfriends.nl. Heeft iemand ervaring met deze labels? Blijven ze goed zitten in de vaatwasser? En heeft iemand misschien ook ervaring met de strijklabels van deze clubs? Of misschien een andere gouden tip die ik nog niet heb gevonden? Bedankt alvast!
Wij hadden ze van goed gemerkt. Zijn prima stickers. Ook de strijlabels had ik. Fijne dingen. Werkt prima en idd erg leuk!!!
hier ook goed gemerkt en zeer tevreden, werk op een kinderdagverblijf en daar hebben we ze vaak op flesjes en nog nooit problemen mee gehad xxxxxxxxxxxxxxx
nog een goede ervaring met goedgemerkt. leuke stickers, blijven goed zitten. Heb er ooit wel eens een paar moeten vervangen, maar dat was omdat ze op flesjes zaten die ik heeeeeel vaak gesteriliseerd had en ja, dan worden ze wat minder mooi. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds een enorme voorraad heb, want zo vaak gebruik je ze toch eigenlijk niet... Weet dus niet of ik ze voor mijn 2e dochter ook wel ga bestellen. Maar kwalitatief zijn ze prima!
Ik heb de stickers van goed gemerkt! Wel heb ik als ze in de vaatwasser gaan dat er bubbeltjes onder de sticker komen... hebben jullie dat ook?
Ik heb ook goedgemerkt labels gebruikt maar die op de flessen (die in de magnetron gingen) gingen al snel bubbelen. Nu valt er af en toe eentje af, we zijn wel bijna een jaar verder.
Hier ook goed gemerkt! Ze zijn echt goed haha Komen inderdaad wel bubbeltjes onder door de vaatwasser maar als ze dan lelijk zijn trek ik het er gewoon af en plak er een nieuwe op. Heb er toch genoeg... Ik heb ook de strijklabels maar die gebruik ik niet echt. Had weinig zin om in alle kleding ze in te strijken, daar heeft hij teveel kleding voor en tevens schieten ze nu nog zo snel door de maten heen dat ik dan labels kan blijven kopen. Een paar setjes labelen vind ik onzin, ik wil op de dagen dat hij naar KDV gewoon alles kunnen aantrekken. Dus ik neem de gok wel dat er misschien een keer iets kwijt is, al moet ik zeggen dat ze bij ons alles gelijk in een plastic zakje doen en in zijn tasje doen als het vies is dus ben er niet bang voor ook eigenlijk..
Ik ben er mee gestopt! Ik bleef strijken en voor ik het wist zat hij weer in een maatje groter en kon ik weer opnieuw beginnen! Ik heb ze nu alleen in dure kledingstukken en jassen e.d. Ik heb niet heel veel dure merkkleding voor Djenno dus neem de gok wel dat er misschien eens een keer iets weg raakt.
Goed gemerkt, prima spul. Mijn zoontje krijgt niet al zijn kleding aan naar het KDV (gaat ook maar één dag in de week) maar datgene wat hij aankrijgt dat is gemerkt (strijklabels). Tip: we hebben hier twee favoriete knuffels: Nijntje aan een doekje en een groot konijn van Lief! Van Nijntje hebben we er meerdere en die gaat ook mee naar het KDV. We hebben die knuffels ook een strijklabel gegeven.
Wij hebben alleen zijn jasje gemerkt hoor, anders blijf ik bezig. Niet de gewone kleertjes. Ben nog nooit wat kwijtgeraakt. Wel hebben we zijn knuffel gemerkt, er zijn heel veel kindjes met dezelfde knuffel, dus dat leek me wel handig.
Wij gebruiken ook de labels van Goed-gemerkt en zijn er heel tevreden over. Ons ventje is nog wat te klein om te begrijpen waar ze voor zijn, maar als hij wat groter is kan hij zijn eigen spulletjes mooi herkennen aan het plaatje zolang hij nog niet kan lezen. Dat is toch ontzettend makkelijk!