voor het eerst logeren bij opa en oma

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    *zucht* onze kleine man gaat vandaag voor het eerst logeren bij opa en oma. ik vertrouw ze volledig en heb ht zelf voorgesteld maar wat moeilijk zeg!
    mn moeder heeft pas 1 x eerder opgepast en toen zijn we samen een paar uurtjes weggeweest.
    Dus vannacht voor het eerst een nachtje, spannend want hij slaapt al de hele week zo slecht..tandje en verkouden dus deze mama is wel toe aan een nacht slapen :)

vind het erg spannend allemaal, en volgens mij heeft hij een tas bij zich waar hij een jaar van kan leven haha!!

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

ik herken jou gevoel, ik heb dat nog elke week zucht onze dochter slaapt meestal zondagsavonds bij opa en oma en als we haar dan afleveren voelt het altijd moeilijk terwijl ik mijn ouders volledig vertrouw hoor, als mijn dochter haar opa ziet lacht ze altijd direct en mijn moeder past in totaal 3 dagen per week op haar dus dat zit echt wel goed.

Het is erg raar want van te voren denk ik altijd net als jij oh heerlijk een nacht doorslapen maar als ze er niet is mis ik haar enorm I(is ook normaal denk ik)
    Aan de andere kant vindt ik het wel goed dat ze leert om ook ergens anders te slapen.

Nou succes met het logeerpartijtje!!!!

jette

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heeeeeel herkenbaar. Mijn zoontje ging met ruim vier maanden ook voor het eerst uit logeren bij opa & oma (schoonouders). Ze passen één dag in de week op en hebben echt alles in huis voor de kleine man en toch vond ik het super spannend. Maar het is allemaal geweldig verlopen. Opa & Oma blij en de kleine man ook! Voor herhaling vatbaar en dus is hij vorige week weer gaan logeren (nu 8 maanden) hihi.. Ik mis hem ook als hij uit logeren is maar kan ook genieten van die vrijheid die het even geeft... maar als het dan tijd is om hem te gaan huilen dan sta ik echt te popelen van ongeduld ;)

Het is fijn als ze gewoon lekker ergens anders kunnen slapen of het nou uit logeren is of gewoon even slapen in een campingbedje ofzo.

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Hahaha!! Wat herkenbaar! Ik vond er niks aan. Zei de hele tijd tegen mijn man: Onze dochter hoort bij ons onder het dak als wij thuis zijn. Maar dat was na wat borrels (carnaval) hihi. Ben blij dat wij dit al vroeg gedaan hebben, bij ongeveer 3 maand. Kon zij mooi wennen en wij ook. Inmiddels is ze al drie keer uit logeren geweest en donderdag wordt de 4e keer. Komt allemaal goed hoor ;)

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn dochter gaat volgende week voor het eerst uit logeren bij mijn schoonouders. Dan kunnen papa en mama een keertje samen iets gaan doen. Ze passen elke week een dag op, en dat gaat hartstikke goed, dus vertrouwen heb ik er wel in, ook hebben ze allerlei spullen voor haar.
    Het liefst had ik gezien dat mijn schoonouders hier komen oppassen, maar dat is geen optie helaas. Maar dit is de eerste keer, en voorlopig ook de laatste keer hoor. Ik vind het eigenlijk maar helemaal niks haha. Gelukkig krijg ik haar vrijdagochtend weer terug.

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Dubbel gevoel is dat he?

Hoe is het gegaan?
    Hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad met zn 2en.

Onze dochter logeert sinds vorige week 1 nacht in de week bij mn ouders (6wk oud) aangezien ze heel veel huilt, zo kan ik een beetje bijkomen. Na 12uur huilen kan ik haar soms wel wegkijken :oops: , maar zodra ze wegrijden met haar zit ik alweer met tranen in mn ogen en mis ik haar vreselijk...zo dubbel :(

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Onze meid gaat vanavond voor het eerst uit logeren bij opa en oma (schoonouders). Ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden. Nu ben ik er nog vrij rustig onder hoor! Onze kleine slaapt erg goed 's nachts en ik vraag me af hoe dat op een ander is.
    Maar over een paar weken ga ik weer werken en dan zal ze een keer per twee weken een nachtje moeten gaan logeren bij opa en oma. Dus dan kan iedereen alvast een beetje wennen!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik herken je gevoel helemaal! Louise is pas voor het eerst uit logeren geweest... een maandje geleden :)

Deel Deze Pagina