Nee juist de hele partij er op zetten. En waar je geen nummer in kan vinden daar maak je in dezelfde advertentie even een aparte foto van.
O ja en 8 k goud hoef je er niet op te zetten. Daar is bijna geen vraag naar. Bij oorbellen kan het nummer ook in het afgeplatte deel staan (bovenaan) van het 'naaldje' wat in je oor gaat.
als je er amper wat voor krijgt, kan je dan het goud niet beter omsmelten en er een mooi sierraad van laten maken
ja dat is zo maar ik wil wel weten wat het waard is en dan kan ik het idd laten omsmelten mocht het niks zijn.
Je zou het ook per stuk op marktplaats kunnen zetten, maar als je geen zin er in hebt om alles per stuk op te laten halen of op de post te doen, kun je het beter in 1 keer doen.
Ik vond die reclame idd al zo nep. "Postalgold stuurde mij 450 euro." maar ze zeggen er niet bij hoeveel ze daarvoor heeft moeten insturen.
Ik snap echt niet dat mensen daar iets naar op zouden sturen. Naast het feit dat het kwijt kan raken in de post, ga je toch nooit van tevoren akkoord zonder dat je weet wat hun bod is..? Je kan niet meer terug uit die verkoop want je goud ligt al bij hun... En ze zeggen dat de verzending verzekerd is, maar voor welk bedrag dan..? Als het nooit bij hun aankomt, hoeveel krijg je dan terug als niet te achterhalen is wat er precies in de envelop/het pakketje zat?
Nou, weet je dat ik daar echt van schrok! Wij zaten een keer krap met geld, en ik zag elke keer die reclame. Legt die vrouw 2 oude mobieltjes neer en er ligt ineens over de 100 euro aan geld. Ik denk: wij hebben nog heel veel mooie telefoon liggen, die stuur ik op! Kijk ik bij hun op de site... 2,50.. 3,00... Belachelijk! En het zou me niet verbazen dat die postalgold ook zo nep is! Ik vind die vent uit de recllame zooooon vieze engerd!
als ik iets heb dat ik niet meer draag breng ik het naar een mevrouw die super sieraden maakt, en laat ik er iets anders moois van maken....wij hebben van de verlovingsringen van mijn ouders onze trouwringen laten maken.... heb nu weer een zakje met kapotte ringetjes/losse oorbelletjes etc liggen, en daar laat ik tzt iets moois van maken....(mijn pa is 1 aug 1 jaar geleden overleden, en mijn mam heeft een mal van zijn vingerafdruk, dus denk dat ik zoiets laat maken, voor aan een ketting....mijn moeder heeft dat ook, en die is later voor onze zoon, maar wil de kleine beeb ook iets nalaten van mijn pa! en heb een hoop kindersieraden, alles in goud, maar we hebben 1 knul, en 1 onderweg, dus misschien tzt iets voor hun, zoals een mooi hangertje voor de communie tzt....want hierna komt er geen meer! wat betreft postalgold....die man praat niet eens goed nederlands, vind het echt een reclame die ze van tv mogen halen....erg als mensen hier intrappen.....
vind het ook een rare reclame. heel goedkoop lijken ook. zou het zeker niet vertrouwen, maar ik lees dat dat het ook niet is.
Ik heb toch voor 2 oude telefoons 150,- gekregen! Ik gebruikte ze toch niet meer, we hadden al nieuwe bij ons nieuwe abonnement, dus die 150,- was mooi meegenomen!
pffffff kreeg al een gek beeld voor me mijn moeder draait zich om in dr graf als ik haar ringen voor een par tientjes verpats
De eerste keer dat ik die reclame zag, dacht ik echt al: Ja hoor, tuurlijk.. En die meid met die bril op van die reclame.. Ik ken haar ergens van, kan niet op haar naam komen! Maar ik begrijp trouwens echt niet, dat mensen ook gewoon hun goud opsturen daarheen? Ik bedoel, het is toch ook echt zo simpel als wat? Dat je gewoon opgelicht word
dit wil ik even rechtzetten, ik heb mijn telefoon ook verkocht aan Zonzoo en heb er iets van 40 euro voor gekregen hoor. Het ligt maar net aan het model telefoon.
nou ik kreeg voor mijn nieuwe HTC ( net een half jaar oud en gekocht voor bijna 600 eu..) Maar 30 euro bij zonzoo terwijl ik hem op MP voor 400 eu verkocht heb
Ja maar als het idd een gloedje nieuw goedverkopend model is dan moet je het zowieso via MP proberen. Mijn telefoon was al wat ouder en onverkoopbaar op MP. Dus die 40 euro waren dan lekker meegenomen.