Hallo dames, Ik ben vrijdag ongi geworden precies op de 28 ste dag van mijn cyclus. Normaal de eerste 3 dagen hele erg ongi krampen tegen het pijnlijke aan. Nu deze ongi NIET lichte steken in de liezen, snel moe, af en toe misselijk. Zou het kunnen dat ik zwanger ben??
hey geen idee.. ik zit namelijk met hetzelfde "probleem". na ei.. voelt het anders in mijn buik.. ook veel klachtjes.. 2dagen overtijd geweest.. negatieve test.. 3dagen gebloed.. eerst ook krukdroog.. ineens een bloed waterig donkerrood toen al dezelfde ochtend over naar helderrood met paar stolsels (anders dan anders)2dagen niks..toen streepje bruin..nu weer niks.. vanmorgen weer negatieve test.. mijn buik rommelt gewoon door..mijn lies doet ook zeer en word steeds misselijker.. ik vraag me nu toch ook af of ik wel echt ongi ben geweest.. dus ik hoop op meerdere reacties hier liefs.. succes met wachten.. :s
Als je menstruatie gewoon ongeveer even zwaar is als altijd ben je niet zwanger, klachten kunnen wisselen en bijv misselijkheid kan ook door een ongi komen.
Eens! Wil je zekerhwid, dan kun je altijd een testje doen. Is die negatief, dan is het gewoon een menstruatie en kun je aftellen tot je eisprong om weer opnieuw te gaan klussen.