Ik zie hem maar deze streepjes had ik altijd bij predictor zonder dat ik zwanger was. Hoop het echt voor haar maar ik zou kruidvat 2 voor 5 nemen. Ik nog even door.😁
als ze vermoedelijk zwanger is, kan ze dan niet beter als de sodeweerga naar de huisarts gaan om die spiraal te laten verwijderen? anders gooit ie waarschijnlijk roet in het eten. Of was het niet echt de bedoeling dat ze zwanger raakt? Daar kom ik niet helemaal uit ivm die spiraal.. Succes voor haar in ieder geval!
Bij de ha moest ze smiddags een (urine) test doen welke negatief was. De ha zei "niet zwanger". Punt. Mocht ze wel zwanger zijn is ze 3 weken, dan moet hij toch adviseren om later weer te proberen? Of bloedtest te doen?
Absoluut het schijnt volgens mij zo te zijn dat je pas bij de ha kunt testen vanaf 50hcg volgens mij past dat bij dikke 4 weken en mischien wel 5. Ik heb dat ook gehad en wist het bijna zeker naar de ha negatief terwijl mijn cb en kv en action en ebay testen allemaal positief waren. Ze zei nou we gaan gewoon bloed prikken en jahoor zeker wel zwanger. Ik vind een arts moet ook gewoon even bloed prikken voor het beta hcg Heeft ze nog weer getest?