Hallo, Ik had woensdag 16 april een IUI, vandaag dus ongeveer 12dpo. Ik kon het (weer) niet laten om te testen vanmorgen. Nu zegt Clear Blue, "niet zwanger", maar de kruidvat (2voor5euro) geeft een licht streepje.. Ben ik nog te vroeg, of....???? Heb ff fotootjes toegevoegd van de Kruidvat test..
welke clear bleu heb je gebruikt? Die zonder wekenindicator heeft heel veel nodig om positief te worden. Die kruitvat is licht positief, stond het er binnen afleestijd? Mss was het nog te vroeg voor de cb?
Inderdaad, de CB zonder wekenindicator... Denk dat ik inderdaad nog iets te vroeg was.. En het lichte streepje stond er binnen de afleestijd.. Hij wordt nu wel iets donkerder, maar dat telt dan toch niet meer?
Die zonder wekenindicator heeft echt veel hcg nodig. Niet raar dus dat die nog niet positief is. Die kruitvat is echt wel positief hoor. Gewoon over dag of 4 nog eens een cb doen. Die moet dan wel zwanger aangeven. Of ff snel een cb met wekenindicator halen, denk dat die ook zegt: zwanger 1-2, aan het streepje te zien op de kruitvat. Ik denk dat we je mogen feliciteren
Pff..hoop het zo!! Dit was onze laatste (8e) IUI... Heb wel een wekenindicator liggen, maar durf niet meer nu
Morgenvroeg! Mooi met ochtendplas. Nu lekker de hele dag naar de kruitvat test loeren en naar het streepje kijken Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Geen dank! Hopelijk morgen de cb positief. Post je nog ff foto van je test morgen? Ben zeer nieuwsgierig!
Ik vind hem positief hoor Bij een licht streepje gaf de clearbue al zwanger 1-2 aan denk bij jou ook vast en zeker wel. Gefeliciteerd.
Volgens mij is het wel duidelijk nu toch?? Yoehoe!! Bovenste test is van gister, de andere twee van vanmorgen!!