Bruinverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bella3, Jan 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bella3

Bella3 Lid

Oct 24, 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hoi Hier Bella,

Ik ben een dag overtijd, ging net naar de wc en had een beetje slijm met wat bruin erdoorheen, ik heb totaal geen ongi krampen..
    dit vind ik toch wel spannend, bij mijn eerste zwangerschap had ik dat n.l ook..dacht toen dat ik ongi ging worden, niet dus..
    had mijn verhaal al eerder neergezet, vanwege die negatieve uitslag van het zaadonderzoek van mijn mannetje..dus eigenlijk heb ik niet zoveel hoop..iemand raad?
    denk dat als het niet doorzet ik er morgen maar een test tegenaan gooi

groeten bella

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Bella: Geen idee wat het is, heb het zelf ook soms. Maar ze zeggen altijd dat bruim bloed oud bloed is, dus....
    Geef de hoop nog niet op meid! Wanneer ga je testen? Wens je heel veel suc6!

By the way: Me vent heeft ook slecht zaad en ik ben ook al wat ouder, dus....
    Het is pas voorbij als je :evil: :evil: ziet!

Keep in touch! ;)

Groetjes Marjo

3. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    tja...waarschijnlijk ken jezelf je lichaam het beste...
    heb je vaker eerst bruinverlies voor je ongi wordt? of anders nooit.
    Gewwoon afwachten wat er gebeurt.

ik had met 6 en een keer met 7 weken zwangerschap bruinverlies, dit was waarschijnlijk van de innesteling, en dat heeft iedere vrouw anders. de ene heeft het gelijk met de innesteling, de andere veel later en weer andere helemaal niet.

succes en ik duim voor je

groetjes diana

4. Bella3

Bella3 Lid

Oct 24, 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hoi Bella weer,

Nee ik heb nooit bruinverlies, als ik ongi word is het gelijk rood bloed en stroomt het eruit, om het zo maar te zeggen..
    Heb nog steeds geen kramp..misschien zal het nog wel doorzetten..normaal lig ik altijd de eerste dag van mijn menstruatie krom van de pijn, dat straalt uit naar mijn benen..maar niks van dat, tot nu toe dan..
    dus ben wel een beetje nerveus aan het worden, en muuske ik ben ook al 40 jaar en mijn mannetje heeft een zaadonderzoek gehad en die uitslag was steriel.. maar volgens de huisarts kan het ook een fout van het lab zijn, en het onderzoek moet opnieuw, alleen dan moet het direct door naar de uroloog, en mijn mannetje moet zijn bloed laten prikken voor de hormoon waarde's..het zou wel een stunt zijn als ik zwanger zou zijn, dan hoeven wij ook de malle molen niet in..
    jullie ook succes

groeten Bella

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Bella: Ja dat zou SUPER zijn!
    Hetzelfde geld voor ons!
    Als het deze maand raak zou zijn(wat ik eigenlijk niet denk) zou ons IVF/ICSI bespaard blijven!
    Ze noemden me vent SUB. Hij heeft echter alleen maar zaadonderzoek gehad.

DUIMEN MEID!

Suc6!

Groetjes Marjo

Share This Page