Wie ook 2e ronde, dag 8 van cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by futuremama28, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. futuremama28

Oct 11, 2010
    19
    0
    0
    gastouder
    Helmond
    Hoi!!

Ik ben nieuw hier. Mijn eerste bericht hier was gecrashed. Nu probeer ik t opnieuw. Lijk me leuk om met mensen hier te praten die ook in ronde 2 zitten en dag 8 van de cyclus zitten. Hoop dat t ronde 2 gaat lukken!!!

2. goldyke

goldyke Lid

Oct 8, 2010
    43
    0
    0
    Hoi futuremama28,

Ook ik en m'n vriend zitten in ronde 2, nog wel maar dag 6 van m'n cyclus maar die 2 daagjes zal geen probleem zijn veronderstel ik? ;)

Even kort mijn situatie. Ik en m'n vriend zijn beiden 32, hebben allebei al een dochtertje uit onze eerdere relatie, mijn dochter is net 7 geworden en m'n vriend zijn dochter is 4.
    Nu willen we dus dolgraag nog een kleintje van ons beiden.

Vorige maand toch wel redelijk veel ontpillingsverschijnselen gehad: lage rugpijn, steekjes in m'n lies, veeeeeel honger, veeeeel plassen,... :p
    Ik denk dat ik m'n eisprong heb gehad op 22 september, de 3 dagen ervoor was m'n vriend enorm moe van het werk dus het rustig gebleven in ons bed, ;). Ik wist dus ook niet wanneer mijn eisprong zou komen na het stoppen met de pil dus gewoon gemist.

Wel een heel mooie cyclus gehad van 27 dagen, ben ik wel heel blij om als je hier leest dat sommige meiden na de pil echt zo lang moeten wachten.
    Nu dus ronde 2 in met een verwachtte eisprong op 18 oktober.
    De eerste keer was ik zwanger na 6 maanden ( valt dus nog heel goed mee )

Heb jij last van het ontpillen? Is het jullie eerste kindje? Wens je in ieder geval heel veel succes. Fijn dat we elkaar hier een beetje op de hoogte kunnen houden, bijstaan met wat goede raad en steun. ;)

Liefs, Goldyke

3. goldyke

goldyke Lid

Oct 8, 2010
    43
    0
    0
    Sorry, heb nu pas in je onderschrift gelezen dat jullie voor een eerste kindje gaan, erg spannend dus!!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    zo weer terug van weggeweest!
    mijn profiel was verwijderd door een fout op de server....:S
    maar goed.... ronde 2 dag...zie hieronder!!!
    word veel klussen deze week!!!! ;)

5. goldyke

goldyke Lid

Oct 8, 2010
    43
    0
    0
    Hoi meiden,

Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik ben er nog niet mee begonnen omdat ik het eerst wel even zo wil proberen.
    Ik had dus een cyclus van 27 dagen met op dag 13 een paar kleine druppeltjes bloedverlies, zou dat dan m'n eisprong geweest zijn? Als ik zo tel dan zou het wel kunnen natuurlijk.

Wanneer beginnen jullie met klussen? Als ik het goed heb dan zou ik rond de 18de m'n ei weer moeten hebben dus misschien de 15de, 17de, 18de en 20ste? Of meer?
    M'n vriend maakt lange dagen dus heeft niet altijd zoveel zin als hij thuis komt dus ik probeer de 'beste' dagen er wat uit te halen.
    Wat denken jullie?

Veel klusplezier zou ik zeggen. ;)

Liefs, Goldyke

6. goldyke

goldyke Lid

Oct 8, 2010
    43
    0
    0
    Allemaal druk bezig met klussen? :p

7. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ja!!! ik wel
    heb als t goed is binnen nu en 3 dagen mn ei
    dus elke avond aan de klus!!!!!!
    jullie?

8. goldyke

goldyke Lid

Oct 8, 2010
    43
    0
    0
    Veel succes!!!
    Wij op 15, 17, 18 en 20 zeker klussen, kan ik normaal m'n ei niet missen als alles goed gaat. ;) Vreemd om zo te plannen maar het is voor een goede zaak hé. :p
    Klussen jullie elke dag dan? Heb gelezen dat dat niet goed zou zijn voor de zwemmertjes dus wij om de dag.
    Wanneer heb jij normaal je 1ste NOD?

Liefs

Share This Page