Wat is leuk om met man te doen?

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Oct 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ik ben ruim 34 weken zwanger en zou voordat de kleine wordt geboren graag nog iets leuks samen met mijn man willen doen omdat ik weet dat er een drukke tijd aan komt en je dan elkaar weleens wilt vergeten
    Ook hebben we al 2 kindjes die natuurlijk ook genoeg tijd kosten en je daardoor minder tijd hebt voor elkaar

Wie heeft er een leuk idee?

2. sam32

sam32 Bekend lid

Jul 14, 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hapje eten en samen naar theater?

3. Trees

Trees Niet meer actief

Wij hadden het plan om zeer decadent uiteten te gaan in een sterrenrestaurant. Het tafeltje was weken vantevoren gereserveerd, maar uiteindelijk besloten mijn vliezen de dag van het etentje iets te vroeg te breken ;). Het idee was wel leuk, omdat het een zeer kindonvriendelijk 6-gangen diner geweest zou zijn met veel romantiek.

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Mom&dad-arrangement bij bijv. Het sanadome... Heerlijk! Lekker tot rust komen en je laten verwennen

5. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik zou ook zeggen lekker naar Sanadome samen! Heerlijk!!! En dan heb je echt tijd voor elkaar. Ik vind altijd als je samen naar het theater of de bioscoop ofzo gaat ook wel leuk, maar dan kom je er eigenlijk nog niet echt aan toe om lekker samen te praten. In Sanadome wel, lekker bubbelen en ondertussen heerlijk samen bijpraten.

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Ik had vorige week een hotel aan de kust geboekt en wat hadden we een mazzel met het weer!! Daarbij een relaxarrangement geboekt met massages en gezichtsbehandeling. Lekker naar de sauna en bubbelen en zwemmen. Verder natuurlijk heerlijk over het strand gewandeld en uit eten geweest.

Nog een keertje weg voordat de kleine er is vonden wij echt heerlijk. Helemaal omdat we echt even stil konden staan bij het feit dat we straks een gezin zijn en alles anders zal zijn.

Share This Page