Ik ben blij! Ik heb pasgeleden een ivf behandeling gehad die helaas mislukt is. Maar ik heb deze behandeling gehad in het kader van een onderzoek, speciaal voor koppels die lang bezig zijn en zonder reden niet zwanger raken. In die brochure stond duidelijk dat ik na deze poging nog recht heb op iui behandelingen, gevolgd door ivf. Alleen wist m'n gyn. niks van het onderzoek af.Ik loop in het EMC en dat staat bekend als groot zh met slechte onderlinge communicatie. M'n gyn. zou er achteraan gaan, want ik had aangegeven eerst iui te willen, is minder belastend. Vervolgens hoor ik helemaal niks meer van hem.Dus 3 weken later was ik het zo zat dat ik het zh gebeld heb en gevraagd heb naar de fertiliteitsarts die verbonden is aan dat onderzoek. Blijk dus dat ik welk recht heb op iui. Over 1.5 week moet ik weer ongesteld worden en dan gaan we door met iui. Ik vind het erg spannend allemaal. Het is iui in eigen cyclus, dus zonder hormonen. Lopen er hier nog meer meiden die iui in het emc gehad hebben en wat zijn jullie ervaringen hiermee? O en ik vergeet nog iets.Ik ga vanaf april in Zwijndrecht wonen.Weet iemand hoe er behandeld wordt in het Albert Schweitzer zh?Wordt er daar ook iui gedaan.Zo ja, is dat met hormonen of in eigen cyclus.En moet ik voor het insemineren alsnog terecht in het emc?Want heb gelezen dat de echo voor ivf in Zwijndrecht kunnen maar de tp en puncite gebeuren in EMC.Hoe is dat met iui?
Dat is goed nieuws! Met de ziekenhuizen kan ik je niet helpen, geen ervaring mee. Heb je wel vertrouwen in IUI? Omdat je ook al IVF hebt gedaan...? Heel veel succes! Elmo
Ik weet dat je met ivf meer kans hebt, maar ik heb recht op iui.Ik wil alle kansen aangrijpen en dan begin ik liever wat 'milder'. Wat ook meespeelt is dat ik ivf toch als het eindstation zie en dat stel ik dan nog liever even uit.
Dus je was toch wel Carmen, ik twijfelde Maar te gek meid! En ik kan me wel voorstellen dat je, als je de keuze hebt, voor de mildere vorm kiest.