Hoi, Ik heb 1,5 week geleden een curretage gehad. Nu is mij zw test nog positief. Mijn vraag is kan ik nu wel zwanger worden als hij nog positief is of heb je dan ook geen eisprong? Groetjes
Je kan wel een eisprong krijgen met HCG in je lijf. Ik ben meteen zwanger geworden na mijn miskraam. En had ook nog HCG in mijn lichaam. Veel sterkte!!
Mijn streep is nog wel duidelijk, geen tuurstreep ofzo. Maar een ovulatietest is nu dus niet nodig want die is dan ook positief toch?
Ja kan! Ik had een waarde van 35 op 7 mei en dmv een echo en oestradiol prikken is een eisprong bevestigd. Ovulatie test bleef bij mij positief tot ik onder een waarde van 45 kwam, daarna kon ik ze gebruiken. Succes!
Oh oke maar de waarde van mijn hcg weet ik niet. Dit kan denk ik alleen via bloedprikken. Dus je kunt wel zwanger worden ook al heb je nog hcg in je bloed.
En als je zelf test? Dan weet je niet precies de waarde maar aan de test kun je wel zien of het hoog of laag is.
Zag dat je deze vraag ook heb gesteld aan de vk. Wat zij zegt klopt niet helemaal....want ik testte positief en ik had gewoon me eisprong. Tijdens mijn miskraam echo zei de gyn dat mijn de volgende ei op springen stond...en dat klopte want dit gebeurde ook een week later. Succes! En inderdaad is het waar dat elk lichaam anders is dus misschien duurt het bij anderen langer. Ik zie vaker vrouwen die weer zwanger zijn na eerste ronde.
Bij een waarde van 57 kwam mijn volgende cyclus weer opgang en bij ruim 40 had ik mn eisprong. Die laatste lootjes van het verdwijnen van HCG kunnen zóó tergend langzaam gaan. In het begin vlogen er per dag 1000-en EH vanaf, maar over die laatste 150 ofzo heb ik bijna drie weken gedaan. Gelukkig hoeft het een cyclus niet in de weg te staan! Succes!