Het gaat om dit schoentje. Ik vind het super leuk, maar kan het alleen via internet vinden. Nu wil ik voordat ik het koop weten of iemand weet of de onderkant van stof of van rubber (of iets wat er op lijkt) is. Als het van stof is is het namelijk jammer om te kopen, omdat die binnen een week stuk zijn als ze buiten loopt... Dus wie heeft het ook of kent ze en kan mij helpen??
Zo op de foto te zien is het gewoon een stoffe zool met van die anti slib.Dus het zogenaamde "slofjes"idee. Zou idd wel zonde zijn om er mee te laten lopen dan. Vaak hebben ze wel een soort gelijkend model van de "slofjes"misschien daar eens naar zoeken?!
vind de foto's niet zo duidelijk, en een soortgelijk model kan ik niet vinden. Als iemand dat weet te vinden is het ook super!
Heb even voorbeelden gezocht op twenga waardoor je kan zien dat het echt een babyschoentje zonder echte zool is.Hier meerdere babyschoentjes op en je ziet duidelijk verschil tussen "slofje" en schoentje met echte zool. Hier de link: Nike Babyschoenen - Alle prijzen vergelijken met Twenga.nl
wel zwarte Nike Mary Jane CRIB (CB) 003 - Sneakers Baby - AthleticShop Licht roze Nike Mary Jane CRIB (CB) 602 - Sneakers Baby Laufschuhe & Sportschuhe en hier nog een keer licht roze Ideesports Bij avanti sport https://avantisport.nl/nieuwste-collectie/schoenen/kinderschoenen/kinderschoenen/nike-mary-jane-crib-babyschoentjes--8326
Ik had de witte ook al een keer gevonden met een foto van de onderkant, maar kan ik het nog niet zo duidelijk op zien. Ze heeft ook schoentjes van Quick, deze hebben en stoffe zool, maar ook van nike met een rubberen zool. Op de foto's zien deze zooltjes er hetzelfde uit...
Ik denk dat al die cribjes een zachte zool hebben... zo lijkt het wel op de foto deze zijn dan wel echt super leuk met 'harde' zool https://avantisport.nl/nieuwste-collectie/schoenen/kinderschoenen/kindersneakers/nike-little-pico-iii--baby-schoenen-7777/
90% van de nike crib tot maat 19 heeft een stoffen zooltje, en anders is het zooltje van plastic net als de rest van het schoentje!