Vandaag groep 2

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmimi, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    ... En stiekem vind ik het toch wel spannend...

Mijn jongste dochter mag vandaag in groep 2 beginnen, met de 10-minuten gesprekken van vorige week bleek dat ze sinds de zomer een flinke ontwikkeling heeft gemaakt, waardoor haar juffen denken dat zij beter af is in groep 2. Eind vorig jaar was dat nog niet zo duidelijk omdat mijn meisje zelf nog zo eigenwijs was in de klas waardoor we allemaal het idee hadden dat ze groep 1 beter nog een jaartje kon doen. Maar nu bleek dus dat ze een flinke ontwikkeling heeft doorgemaakt waardoor zij misschien beter op haar plekje is in groep 2. Gisteren hebben ze nog even overlegd met de ib-er op school, en ja vandaag mag ze dus starten in groep 2.
    Ben zo benieuwd hoe ze het vind en hoe het gegaan is als ze vanmiddag uit school komt.....
    Zelf had ze er gelukkig heel veel zin in dus dat scheelt wel.... hoop dat 't het allemaal goed gaat!
    Jullie kunnen er natuurlijk niks mee, maar moest ff mijn eitje kwijt:)

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Wow wat spannend! Leg je er bij neer dat ze beter af is in groep 1 maakt ze een grote sprong en toch door naar groep 2. Grappig hoe kinderen zich zo kunnen ontwikkelen. Fijn dat de school echt met je kindje mee blijft denken.

Hopelijk heeft ze het super naar haar zin!

Deel Deze Pagina