ergens een opluchting.. na 28/8 mag ik een ander toestel uitzoeken.. Heb nu HTC wildfire... Verder prima toestel.. alleen t opnemen van een inkomend gesprek ( ik moet dan met mn vinger over t scherm schuiven) mislukt vaak.. Kortom.. een ander toestel waarbij je op een knop kunt drukken om inkomende gesprekken op te nemen lijkt me wel wat.. Maar wel weer een toestel met de mogelijkheden die ik nu heb, foto&filmpjes maken, internet, app's.. Welk toestel raad je me aan om naar te gaan kijken?
ik heb zelf een blackberry .. ben ik er tevreden mee !!! De iphone schijnt ook fijn te zijn maar dan heb je weer het punt met die knop natuurlijk Succes !!
Ik heb de iphone 4 en ik ben er echt verliefd op! En heb toevallig ook een bb gehad Zijn allebei wel heel fijn hoor alleen het nadeel met een blackberry vind ik de apps... Die vind ik vergeleken met een iphone echt waardeloos Met een iphone kan je zoooooveeel meer!( ook kwa apps) Neem bijvoorbeeld whatsapp kan prima op een bb hoor alleen je mist gewoon heel erg de kwaliteit vergeleken een iphone en meer functies.. En het internet is veel beter ermee dan een blackberry , sneller en je heb niet het gedoe van teksten die niet helemaal op het beeld past Je heb alleen wel inderdaad die schuifknop zeg maar alleen tsja ik persoonlijk vind dat die prima werkt Ik vind persoonlijk een iphone een echte aanrader
Ik heb nu een blackberry en hoewel ik geen fijner toestel ken, sluit ik me aan bij Sam.. de mogelijkheden zijn echt beperkt en voor de weinig apps die geboden worden betaal je vaak een klein vermogen. Ik maak eind dit jaar dan ook de overstap naar de Iphone.. Een vriend van mijn heeft de Samsung Galaxy II. Dat zou mijn tweede keus zijn, echt een heel gaaf toestel.
heb nu mijn bb de galaxy 2. b is idd wat saai maar nooit problemen gehad met teksten tijdens internetten ofzo hoor? gebruikte altijd opera. nu met de galaxy wel zo'n schuifknop maar nooit problemen mee ondervonden.
Hier ook een gebruiker van de Samsung Galaxy SII Ben echt zeeeer tevreden! Hele gebruiksvriendelijke telefoon.
Hier een Samsung Galaxy S, fijne telefoon, wel ook dat schuifsysteem bij het opnemen, maar werkt perfect. Volgens mij kan je hem ook nog eens zo instellen dat je hem op een andere manier op kan nemen!
okee... Thnx.. t Valt mij op dat die Samsung Galaxy er best vaak bij staat.. Zal in een winkel (phonehoude is dichtsbij) een gaan kijken naar t toestel.. Dan kijk ik later wel naar de abo-mogelijkheden en de bijbetaling.. LOL
Ik heb ook een Galaxy S, echt een heel fijn toestelletje! Ik ben normaal niet zo van de touch sreens omdat ik daar bij mijn vorige telefoons altijd problemen mee heb gehad. Heel laat reageren bijv. of 20x klikken en dan nog niet openen. De galaxy is gelukkig heel erg gevoelig en reageerd dus ook gelijk als ik ergends op klik. Enige nadeel is dat ik vindt dat het internet niet altijd even snel maar verder een super toestelletje ! Ik heb een één jarig abbonement en daar betaal ik 40 euro per maand voor.. Heb niet hoeven bijbetalen voor het toestel .