Iemand ervaring met deze pil? Is een pil met lichaamseigen hormonen. Heb zelf migraine heel erg, en al veel soorten uitgeprobeerd. Nu had de dokter nog 2 opties: de prikpil of stoppen. Prikpil wil ik liever niet wegens de naald en daarnaast duurt het bij veel vrouwen erg lang voordat de vruchtbaarheid terug keert, ook na eenmalig gebruik. De apotheker had nog 2 andere opties de mini pil (carazette) of dus de Qlaira.. Ook mini pil al eens gehad dus ben opzoek naar ervaringen van de Claira.
Ik gebruik hem nu.. Ik had eerder de Yaz 24, daar kreeg ik in mijn pilpauze (4 dagen bij die pil) vreselijke hoofdpijnen (ook met lichtgevoeligheid). Met de Qlaira is dat verdwenen. Voor mij bevalt deze goed, maar ik slik de pil meer vanwege mijn darmproblemen. Alleen voor mij wel fijn dat mijn hoofdpijn er ook mee verdwenen is..
Geen goede ervaringen met Qlaira... Ook genomen vanwege de migraine, maar die werd alleen maar erger en ik werd er ook echt heel erg moe van. Zwaar gevoel in mijn benen en voelde me neerslachtig.
Lees dit nu pas. Bedankt. Ik heb het ook niet aangedurfd.: we hebben besloten te stoppen met anticonceptie en over te gaan op condooms. Vind dat toch wel spannend maar geeft ook enorm veel rust. Had afgelopen weekend heel het weekend aanvallen, die steeds heftiger werden. Maak me strip af en dan stop ik ermee 😬