Dag dames, Ik heb even een vraagje en ben heel benieuwd of iemand zich hierin herkent. Ik ben in december gestopt met mijn pil, ik heb de strip afgemaakt dus daarna vrijwel meteen ongesteld geworden. In januari heb ik volgens de normale cyclus ook gewoon een menstruatie gehad, deze duurde wel wat langer als normaal en vele maten heviger.. 5 dagen ipv. 3. Afgelopen donderdag zou ik weer ongesteld moeten worden maar tot de dag van vandaag komt er nog niks op gang. Ik heb 4 testen gedaan en een zwangerschap is het niet. Is dit normaal tijdens het ontpillen? Omdat ik wel al een keer mijn 'normale' menstruatie zonder pil heb gehad. Ik ben vorige week ook echt beroerd geweest met krampen maar dit is nu allemaal weer over. Ik hoop natuurlijk dat het snel opgang komt zodat we verder kunnen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Liefs Loïs
Ik had exact hetzelfde na pil ongesteld geworden na 28 dagen en toen liet het ineens 9 weken op zich wachten :s. Werd daarna wel steeds iets korter maar heeft wel tijdje geduurd. Succes!
Hier ook. Ik heb begin januari mijn laatste pil genomen en ben tot op heden nog niet ongesteld. Al 2x een zwangerschapstest gedaan maar negatief. Waren testen van de action dus ik twijfel om nog een clearblue test te doen. Krijg er de rotzenuwen van want als er iets niet de bedoeling is is het zwanger worden.
Heel herkenbaar. Mijn cyclus werd steeds langer en een vriendin van mij is een half jaar (!) niet ongesteld geweest. De pil doet echt rare dingen met je lichaam. Bij mij gelukkig geen half jaar mar wel 38, 40 dagen en toen uiteindelijk normaal gebleven bij 30 dagen.
Ik ben sinds 2 januari 2017 aan het ontpillen en mijn 1e cyclus was 28 dagen en mijn tweede cyclus 25 dagen dus ik denk dat het ontpillen daar weinig aan gedaan heeft. Maar ik heb wel heel januari kwaaltjes gehad zoals misselijkheid hoofdpijn overgeven duizelig en heel erg moe zijn. Ben blij dat dat nu allemaal minder word succes allemaal
17 dec laatst ongesteld geweest , 5januari dacht ik aan innesteling minimaal afveeg bloeding , ( blijkbaar niet ) daarnaar nog steeds niet ongesteld erg irritant al 3 testen gedaan allemaal negatief..
Het kan inderdaad nog helemaal van slag zijn helaas. Ook als het al 1 keer 'goed' gegaan is. Je lichaam moet weer op gang komen, bij de een is dat gelijk, bij de ander duurt het wel een jaar.. Was je voorheen regelmatig ongesteld? Hopelijk zijn jullie snel allemaal ongesteld, vooral Sidmick, want ik begrijp dat het daar niet de bedoeling is dat er een zwangerschap ontstaat. En de rest zodat je doorkan.
Ik was voorheen heel regelmatig ongesteld, 9 van de 10x op dezelfde dag in mijn stopweek. Ook de eerste menstruatie na het stoppen was precies optijd alleen wat heviger en korter Momenteel nog steeds niet ongesteld, zit morgen op precies 3 weken. Begin nu wel een beetje ongeduldig te worden.
Je kunt een pilbloeding in een stopweek totaal niet vergelijken met een natuurlijke menstruatie! Je bent ALTIJD regelmatig "ongesteld" in een kunstmatige cyclus met de pil. Zelfs de intensiteit van een pilbloeding kun je niet vergelijken met een natuurlijke menstruatie aangezien je bij pilgebruik alleen wat baarmoederslijmvlies verliest. Verder kan het wel tot een jaar na pilstop duren voordat je van een regelmatige cyclus kunt spreken. Ook kan het zijn dat je eerst na pilstop keurige cyclussen hebt waarna je cyclus helaas alsnog op de hobbel slaat. Allemaal nog onder invloed van die pilhormonen. Verder kun je eerdere pilstoppen helaas ook niet vergelijken met die van nu.