hoi hoi aanstaande donderdag ben ik 38 weken zwanger ... nu heb ik al een paar dagen last van krampjes helemaal onderin me buik (richting schaamstreek) en als ik dan me bekken naar voren kantel ( of span ) ist weg ze komen en ze gaan ............. hoop eigelijk dat het voorweeën zijn maar jah hoelang duurt het dannog? groetjes
hey desangel je kan dagelang, soms zelf weken met voorweeen rondlopen. En ja ze kunnen vervelend zijn. bij mijn dochter heb ik een drie tal weken met voorweeen gelopen. (ze is geboren met 39 weken en 2 dagen) mijn zoon heb ik twee dagen hevige voorweeen gehad (telkens s'avonds een uurtje of drie en dan waren ze gedaan vrijdag en zaterdag.) zondag morgend wakker geworden en water gebroken. als je twijfeld of het voorweeen zijn kan je altijd timen. voorweeen komen heel onregelmatig. ook kan je eens en warm bad of douche nemen voorweeen gaan ermee weg. hopelijk heb je er iets aan
ik loop al vanaf week 28 met voorweeen en ben 1,5 week geleden mijn slijmprop verloren dus het wil niets zeggen en kan makkelijk nog weken/dagen duren