hallo dames ik moet het echt even kwijt.. ik ben zo enorm sagerijnig vandaag .. zucht ik ben helemaal klaar met die zwangerschap. ik ben al geen persoon die een zwangerschap moet aangaan maja kindjes komen niet aanvliegen er komt ook absoluuuuuuut niet nog een kindje. ik ben vrijdag uitgerekend,.. maar zit er helemaal doorheen voel me een dikke zeekoe die niets kan ... ( lees ikheb al geen maatje 32 buiten zwangerschap om) op dit moment voel ik me nutteloos dik en verafschuw ik de zwangerschap echt. ik zit al wekenniets te doen omdat alles zeer doet ( gronisch rugpijn ) ik wil zo graag van die zwangerschap af .. gister kreeg ik de opmerking ben je zwanger je bent zo dik. :x mwah ik moet pas over 4 dagen bevallen ofzo... ik voelme enorm schuldig naar mijn dochter van 2 ze wilt alles doen met mama.. maarq mama kan niets.. we wonen 4 hoog 8 trappen .. openaf .. ik kan het gewoon niet .. ik voel me enorm schuldig met mijn gevoel.. ik heb al een verleden met een depressie endat is erkend... ik kreeg afgelopen tijd 'begeleiding' van een psychiater maar die luisterd niet en krijg alleen maar stomme antwoorden . dingen die ik zelf ook wel weet, ik ben er zo klaar mee n zit er zo doorheen
Meis wat naar dat je je zo voelt Hoop dat je snel gaat bevallen! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, ik ook...maar moet nog eventjes...
ik ben het ook helemaal beu & ben nog nie eens zo ver als u.. ik sta om het minste te hyperventileren sinds gisteren en ik stop niemeer me janken. Niemand kan nog iets goed doen in mijn ogen, al da de meeste rond mij alles zijn gang maar laten gaan en ik wil alles gewoon afwerken. & ik heb ook de stempel gekregen: risico postnatale depressie. (moest voor zwangerschap medicatie nemen) Dat ons meisje er ma rap is!
Meiden, wat ontzettend kl*t* voor jullie dat jullie je zo moeten voelen... Had graag een kant en klaar-oplossing voor jullie gehad zodat jullie je meteen beter zouden gaan voelen! Hopelijk bevallen jullie snel zodat jullie van de kleine kunnen gaan genieten!!! *Geeft een extra dikke knuffel*
Meis, I know what you feel...Ik ben ook al heel lang klaar met deze zwangerschap. Heb eigenlijk voortdurend kwaaltjes gehad en heb hierdoor, en ook door eerdere miskramen, nauwelijks van de zwangerschap kunnen genieten. En het gekke is: ik wil van de zwangerschap af maar ik ben tegelijkertijd zo bang voor de bevalling...Ik heb nu al een tijdje verlof, en dat was geen overbodige luxe fysiek gezien, maar ik krijg veel te veel tijd om te piekeren..
He bah, daar word je inderdaad sagarijnig van ja! Ik hoop dat je snel mag bevallen, en dán wel kan gaan genieten(samen met je dochtertje!). Hier ook geen maatje "strijkplank", buik begint nu echt goed te groeien, moet nog 3 maand, ben benieuwd, heb er nu nog geen last van. Ben er zelfs wel blij mee, want je zag het eerst helemaal niet! Ik rol sowieso goed door deze zwangerschap, maar om nou 10 kids op de wereld te zetten?! Nee, dank je, want ondanks dat ik alles nog kan(behalve zwaar werk/tillen), ben ik blij als mijn lichaam weer van mij is. Want soms word ik er gek van om alles op een bejaardentempo te moeten doen en alle klussen over de hele week te verspreiden. Heel veel sterkte gewenst en suc6 met de geboorte!