Ervaring met sensitest extra sensitive ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Banne77, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey,

Ik ben nu voor de 2e ronde bezig met ovutesten van sensitest!
    Mijn cyclus lijkt regelmatig, maar ik wilde toch graag weten wanneer ik m'n eisprong heb..

Vorige ronde had ik niet een knalpositieve test. Maar voor mij waarschijnlijk wel positief want de dagen erna werd ie alleen maar negatiever. En ik werd ook weer netjes 14 dagen later ongesteld.

Deze ronde maar iets later begonnen met testen, aangezien mijn cyclus toch wel regelmatig is. Tot gisteren nog geen positieve test. Ik had al het idee dat ik 'm misschien toch gemist had..;) Komt ook door de regelmatigheid van de cyclussen tot nu toe, dan ga ik denken dat het iedere ronde hetzelfde is..;)
    Dit was trouwens allemaal met te normale dipstick ovulatietesten van sensitest.

Nu heb ik vandaag de extra sensitive testen binnen gekregen, heb gelijk getest en hij is positief!
    Zou het komen omdat deze testen extra gevoelig zijn of is het toeval en komt m'n eisprong eraan??

Iemand van jullie ervaring met deze testen?

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Volgens mij zijn deze extra sensitive nieuw bij sensitest, dus ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar of ze goed werken. Zo te zien aan je banner heb je gewoon geluk met testen, je zit in het midden van je cyclus.

Ik ben nu ook voor de tweede ronde bezig met ovutesten, de dipsticks van sensitest. Nu 2 dagen aan het testen. Weet iemand of je een aanloop ziet in die testen of zie je zomaar ineens een knaltest. Ik heb nu twee dagen een vaag lijntje staan.

Groeten, MVL

3. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de dipstick ook, even ervoor krijg je een vaag lijntje, als ik jou was ik vast gaan klussen want dan kan er elke moment een dikke streep komen dat hij er aankomt tussen 24/48 uur.

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb vorige ronde ook de normale dipstick gebruikt. Bij mij werd het toch steeds ietsje donkerder, maar een echte 'knaltest' heb ik niet gehad vorige ronde.. Werd wel 14 dagen later ongi dus die test was in mij geval dus wel positief.
    Vandaar ook nu maar de extra sensitive besteld.. En dus toevallig vandaag wel een knaltest.

Ik vroeg me gewoon af bij deze testen of je al heel snel een dikke streep ziet, of dat het hetzelfde is als bij de normale dipsticks..

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Vandaag een slijmpropje gehad, maar witachtig, niet helder en vanmiddag een zeurderige buik met steekjes. Kan dit betekenen dat de eisprong eraan zit te komen??? Vanochtend was de ovulatietest nog negatief..

Groeten, MVL

Deel Deze Pagina