5 dagen, test blijft negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal01, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Begin vorige week hier mn fototje geplaatst van een Predictor test ( hele lichte streep,waarschijnlijk vals posi,nooit meer predictor :x )

Clear b. test gedaan op 1 dag voor NOD.. negatief

Nu 5 dagen overtijd.. vanochtend nog een nieuwe test gedaan ook negatief!

Afgelopen maanden is mijn cyclus geheel normaal verlopen,precies op tijd etc.

Iemand dit ook meegemaakt ? Dacht aan een CB digitaal te halen,
    maar waarschijnlijk ''verspilling''
    Toch vind ik 5 dagen overtijd redelijk veel. Iemand ervaringen?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Sorry meid geen ervaring, maar als je wilt blijven testen zou ik voor de kv testen gaan, die van 2 voor 5 euro(wit doosje). Zijn een stuk goedkoper en zijn volgens mij ook iets gevoeliger als de cb enzo.. en geen last van indrooglijntjes ofzo..

Sterkte meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt of t nou de ene of de andere kant op is...

3. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    je kan wel je huisarts op bellen , even uitleggen en een bloed test aanvragen, dan moet je bloed laten prikken en daaraan kunnen ze ook zien of je zwanger bent of niet

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    't kan zijn dat je cyclus ineens langer is. Heb ik zelf ook gehad..
    En misschien duurt de innestelling wat langer. Zou ook even langs de HA gaan. Succes

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou idd ook even naar de HA gaan, en even het bloed laten controleren...

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    je hoeveelste cyclus is dit en hoeveel dagen zijn ze normaal gesproken? ben je allang gestopt met de pil? het kan namelijk zijn dat je lijf een loopje met je neemt....en je cyclus wat langer wordt... heel veel succes!

7. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Hoi,

Ik ben nu 1dag overtijd en de gevoeligste testen zijn negatief. Toch blijft mijn temperatuur 37.0 dus hoog.
    Temperatuur jij ook?

Ik weet dus ook even niet wat ik ermee moet.

8. Hier de temperatuur ook nog steeds hoog, morgenmiddag afspraak bij de huisarts , als ik dan nog steeds in onzekerheid zit natuurlijk.
    Dit zou de 6e cyclus worden na het stoppen met de pil

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi Chantal,

Ik ben wel eens 14dgn overtijd geweest en ik was niet zwanger.......
    Zegt over jou situatie niks maar het kans heel soms voorkomen dat je een wat langere cyclus hebt...

Ik hoop dat je morgen middag beter nieuws krijgt en dat je gewoon zwanger bent!!

10. helaas.. niet zwanger was de uitslag van de test vandaag dus we gaan door :)

Deel Deze Pagina