Hallo meiden, Ik heb vandaag getest met een dipstick van zwanger en kids (die test vanaf 20 MLU)op 9 dpo, hierop verscheen vrij lichte streep maar wel mooi roze. Ik weet dat ik niet zo vroeg moet testen maar ja ik kon het weer niet laten. Nou heb ik 2uur daarna getest met de vroege test van testpoint, deze test kan al vanaf 12 MLU. Op deze test stond echter een heeeeeeeeeel licht streepje. Nu ben ik dus erg onzeker. Zijn er mensen die bekend zijn met die testen? Of zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik 2 uur na de eerste test niet genoeg hcg had omdat dit te snel was? Groetjes
Als je eerste test met ochtendurine was zit daar meer hcg in dan wanneer je later test. Zou zeggen een streep is een streep, maar er kan nog van alles gebeuren. Wil je niet ontmoedigen ofzo, hoop voor je dat het gelukt is!!
Hoi, de eerste test was niet met ochtend urine, uur of twee in de middag... Wij zijn bezig voor ons tweede kindje, ik weet dat ik alleen maar af kan wachten, en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn
Ja ik wil heel graag kruidvat dus zal maandag wel snel halen, heb nog twee van clearing blue plus liggen, die doe ik morgenochtend wel! Ben alleen bang dat ie straks vals positief is, daar hoor ik zoveel mensen over!
ik had met 2 dipsticks ook egt een heel erg tuurstreepje. bijna niet te zien. met die van kruidvat een duidelijke streep.
Ik heb bij alle 3 Clear Blue gebruikt, vind dat toch de beste en duidelijkste test....ze zijn ook heel erg HCG gevoelig.