Hallo, Ik heb een zoontje van 4 maanden oud. In december hopen we op zonvakantie te gaan, hij is dan 9 maanden oud. Alleen.. In de winter zullen er geen zomerkleertjes te koop zijn. Heeft iemand ervaring hierin? Nu zomerkleding kopen en hopen dat het hem dan past? Gemiddelde maat van die leeftijd is 72/80, maar heb natuurlijk geen idee of hij die maat dan ook heeft. Of is er online nog wel zomerkleding te shoppen? Beetje lastig..
koop nu in de sale wat dingen, wat rompers met korte mouw of zonder mouw, een paar tshirts en korte broekjes, als je kindje nu gemiddelde lengte/gewicht is gewoon maat 74, pakken, als hij wat groter is maat 80, zara is altijd wat kleiner dan kun je beter mt 80 nemen, hm valt altijd groter dus is 74 ook goed. niet teveel, en als het op je vakantie bestemming warm is, ligt je kindje waarschijnlijk vooral in romper, of zwembroekje. dan heb je niet zoveel kleertjes nodig.
Als het maar voor de vakantie is dat je die kleding nodig hebt, zou ik tzt op mp kijken. Afhankelijk welke bestemming is het vaak ochtend en avond wat frisser, dus evt lange mouwen / broeken en vestjes zijn ook nodig
Wij hadden dat dus in 2014 en vorig jaar en nu dit jaar weer. Gaan november op vakantie en heb nu al in de sale overal t-shirts en korte broekjes gekocht 1 maat groter. Heb maar 3 korte broekjes en iets van 7 shirtjes. Rompers bij de Hema al gekocht en de rest desnoods daar. Als het te warm is heb je alleen een romper nodig. Zou wel zeker alvast zwemkleding kopen.
Ik weet niet waar je woont maar bij Den Haag HS heb je een grote hema outlet waar altijd van alles ligt van elk seizoen voor hele lage prijzen.
Ik zou tegen die tijd op marktplaats kijken. Het zijn toch kleertjes die hij maar heel weinig zal dragen, alleen tijdens de vakantie. Zonde om dan nieuw te kopen ookal is het in de aanbieding. Je mag mij ook ter zijner tijd wel een berichtje sturen, ik heb zoveel jongenskleertjes in alle seizoenen en alle maten
Online kun je het hele jaar door t shirtjes en korte broekjes bestellen. Misschien is de keuze wat beperkter, maar als het je niet uitmaakt dat hij er niet hypermodieus uitziet kun je echt wel iets vinden dat geschikt is voor het weer. Mocht je in een RL winkel willen kopen dan zou ik wachten tot de sale in september en dan een paar dingetjes aanschaffen. Mocht het dan al snel te klein zijn en na december niet meer bruikbaar, dan is het niet zo erg.