Ik zag dat ze die tabletten ook bij de DA online verkopen. Dus ik ga zo naar de da om te kijken of ze ze ook gewoon in de winkel verkopen. Normaal geloof ik niet in dat soort dingen maar deze wil ik toch een een kans geven! Het verhoogd ook je libido en laat die nou ook onder het vriespunt zitten (schaam, schaam) Hoe gebruik je die dingen? Van menstruatie tot ei? Of heel je cyclus of vanaf je ongi? enz enz?
Hoi meiden!! Ik gebruik ze deze ronde, was de vorige ronde er een paar dagen voor nod mee begonnen en toen had ik ineens een cyclus van 30 ipv 28/29... Maar deze ronde gewoon weer begonnen...tijdens menstruatie of na, dit weet ik niet meer...maar iig al een paar weken en tussen zondag en dinsdag is mijn nod. Ik slik er 1 per dag, heb eigenlijk ook geen id wanneer je er mee moet stoppen...en wanneer je weer verder moet gaan met slikken....ik doe ook maar wat hahaha dus ik lees ff mee!! Veel succes iedereen!! En Kylie, gefeliciteerd!!! Leuk, geniet ervan!!
Voor diegene die zwanger zijn geworden tijdens het gebruik van Shatavari....slikten jullie 1 of 2 pillen per dag?
Inderdaad, in de da winkel zelf hebben ze ze niet (hier althans) Dus dan toch maar via internet ergens bestellen. Het probleem is eigenlijk dat ik ze dus het liefst gisteren gehad zou willen hebben haha!
Haha. Hebben jullie geen drogisterij piet? Of de tuinen? Daar hebben ze ze ook. Je ken ook eerst bellen.
Ik heb die van holisan en gebruikte 1per dag en de hele maand door!! Dit heb ik 2 maand gedaan, wil nu toch zoals aangegeven staat om er 2 per dag te gaan slikken!! Volgens mij kun je dit toch ook de hele cyclus slikken?! Staat nergens tot Hoelang eigenlijk staats zelfs bij dat t goed is voor melkvorming/productie bij zwangerschap.... Maar ga t vanaf nu toch 2x per dag slikken Had trouwens een cyclus van 30 sinds de capsules vorige ronde 28 en nu 29...
En moet je daarnaast ook multivitamines erbij nemen of iets of zit hier ook alles in?? En werkt het ook in het stadium van ontpillen toevallig weet iemand dat??
Ik heb die van holisan en gebruikte 1per dag en de hele maand door!! Dit heb ik 2 maand gedaan, wil nu toch zoals aangegeven staat om er 2 per dag te gaan slikken!! Volgens mij kun je dit toch ook de hele cyclus slikken?! Staat nergens tot Hoelang eigenlijk staats zelfs bij dat t goed is voor melkvorming/productie bij zwangerschap.... Maar ga t vanaf nu toch 2x per dag slikken Had trouwens een cyclus van 30 sinds de capsules vorige ronde 28 en nu 29...
Ik slik sinds mijn vorige cyclus shatavari. Had een erg lange cyclus en nu opeens 26 dagen... ben benieuwd wat het deze cyclus doet! Ik slik er 1 per dag gedurende de hele cyclus.
Nope... helaas hebben we die niet. En ik had vandaag de auto niet dus heb ze nu toch maar via internet besteld. Als het goed ik komen ze morgen al binnen Ik lees overal dat je 2 x daags of 3 x daags 1 moet slikken. Ik ga dan maar voor 2 x daags.
Het is geen vitamine preparaat, het is een asperge (plant) extract dus die kan je er gewoon bij nemen. Het reguleert de vrouwelijke hormonen en de cyclus dus lijkt mij juist goed tijdens het ontpillen.
@Kari37 Oke super... ga ik maar eens ff naar kijken morgen dan. En ik ben nu begonnen met etos multi zwanger worden zou dat er gewoon bij kunnen omdat er daarin ook een bepaald stofje zit wat ik had begrepen. Weet jij dat toevallig
@ kaily is dat deze???https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/16005/Shatavari-Holisan-60-capsules @ kari37 ohhh oke vandaar. Het is een multivitamine en die kan ook invloed hebben op je cyclus. Maar idd zeker niet teveel nemen daar let ik ook goed op.