Ervaring met Shatavari capsules?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Griekje, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Inderdaad.... volgens mij kun je ze ook de hele zwangerschap slikken want het bevorderd de melkaanmaak.

Lastig he? Ik zou ook niet weten wat ik zou doen. Ik heb voor ons zoontje ook 2 vmk'en en 1 bbz meegemaakt. Dus ook voor mij is het lastig ;)

Ik ben ook benieuwd naar meer verhalen. Kijk hier regelmatig of er nieuwe posts zijn haha!

2. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Je mag ze volgens ook wel doorslikken maar doordat er oestrogeen in zit doe ik het tot de eisprong. En dan start ik weer op de eerste dag dat ik ongesteld ben geworden.
    Ik slik ook 1 pil ipv 2. Eerst dit maar afwachten anders kan ik altijd volgende maand er 2 slikken.

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja ik zit ook steeds te kijken maar het valt tegen haha hoopte op min een bladzijde meer met info maar we wachten af;)

4. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik ben net begonnen met die pillen... kan helaas nog niks erover vertellen. Hopelijk mag ik snel iets leuks plaatsen :) maar ben bang eerst ontpillen nog ( bende) ik kijk ook vaak naar nieuwe verhalen ben er zo nieuwsgierig van geworsen.
    fijne pasen trouwens allemaal.

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat een positieve verhalen hier. Ik slik nu tarwekiemolie, mocht het deze maand niet gelukt zijn, ga ik shatavari bestellen.
    Gaat me nu toch te lang duren....

6. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
  7. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ik las al een tijdje mee met dit onderwerp en heb vandaag ook een potje besteld. Ik heb ook tarwekiemolie geslikt maar daar kreeg ik rare uitslag van dus ik hoop dat dit goed gaat werken! Ik lees dat het ook je onregelmatigheid verbetert dus ik ben benieuwd!

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    t is en blijft een beetje lastig en zoeken naar de juiste dagen/hoeveelheden.

maar het bevordert ook de bevruchting? dus dan lijkt t mij toch dat je door slikt, tot je nod?

9. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee. Er zitten geen oestrogenen in Shatavari hoor. Het stimuleert de aanmaak, maar het zit er niet in. Dus je kunt shatavari de gehele cyclus doorslikken. En inderdaad zelfs wanneer je zwanger bent.
    Ik gebruik ze nu ook sinds 2 maanden, ben benieuwd. Succes allemaal! :)

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik denk dat ik er even een woordenboek bij ga pakken want er staan me een paar woorden bij waardoor ik me heel dom voel haha! :)

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oke, iemand die weet wat Toniserend betekend? De gratis online versie van de Van Dalen weet het niet....

12. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

toniserend
    iets wat de spierspanning verhoogt
    Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/toniserend

toniserend
    1. tonus verhogend. 2. versterkend, eetlustopwekkend.
    Gevonden op http://www.nederlands-woordenboek.com/toniserend

Toniserend
    1: De tonus vergrotend.2: Opwekkend of versterkend.
    Gevonden op Welkom bij De Helianthus-Haarlem voor alternatieve- en natuurgeneeswijzen: bioresonantie, electroacupunctuur, acupunctuur, kleurenpunctuur, orthomoleculair, Ayurveda, homeopathie, fytotherapie, moxa, biotensor, cuppen en craniosacraal
    Even gegoogled......:)

13. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ik hoop dat het ons gaat helpen na al die positieve verhalen..

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Nu 2 weken aan het gebruiken, merk wel dat het libido hoger is:D.
    Maar volgens mij is mijn cyclus wel weer langer geworden:(.
    Afwachten dus.

15. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was in tweede ronde van t gebruik van shatavari zwanger, helaas nu een miskraam!
    Ik was ermee getopt toen ik zwanger was.
    Weet nu niet of ik het volgende keer mag doorslikken tijdens de zwangerschap.

16. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slikte er trouwens 2 per dag van holisan

17. Xxangel89xX

28 dec 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje...
    Zijn er vrouwen die sinds het gebruik van shatavari, last hebben van melkafscheiding uit de tepels?
    Ik gebruik nu ongeveer 2,5 maand shatavari van holisan en ik heb al ongeveer 2 maand melkafscheiding uit mijn tepels.
    Ik heb dit nog nooit eerder gehad en dacht dan ook de eerste keer toen ik het zag, yeaahhhh ik ben eindelijk zwanger, nou dus niet!
    Ik heb constant korstjes op mijn tepels, vlekjes in m'n bh en als ik in mijn tepels knijp komt er meteen melk uit.
    Ik stimuleer de melkproductie niet want, ik " test" de melkproductie ongeveer 1x in de week (whahahahha klinkt wel heel stom dit) en mijn vriend mag amper nog aan mijn borsten komen, juist omdat ik het niet wil stimuleren....
    Ik heb verder geen pijn aan mijn (.)(.), het is echt melk wat uit m'n tepels komt (witte afscheiding) en het komt uit beide tepels.
    Ik heb me al rot gezocht op internet en ik denk echt dat het vd shatavari komt, ik vind het TE toevallig dat ik net shatavari gebruikte en toen last van de melkafscheiding kreeg...
    Op internet las ik wel dat shatavari de melkproductie bevorderd, maar geldt dit ook voor vrouwen die niet zwanger zijn en geen borstvoeding geven?
    Ik slik trouwens maar 1 capsule per dag ipv 2.....
    Graag hoor ik van jullie of jullie sinds het gebruik van shatavari ook last hebben van melkafscheiding uit de tepels.

Liefs!

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @ XxAngerl89xX ik slik ze nu 1,5 week dus kan er nog niets over zeggen. Ik heb er hier ook nog niet over gelezen.

19. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Wat erg voor je! Hopen dat het de volgende keer blijft plakken..Ik ben ook benieuwd of je het de hele zwangerschap mag slikken? Ik neem het namelijk ook "tegen" een miskraam. Hoe lang heb je ze geslikt voor je mk?

20. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Nou ik stop even met de shatavari tabletten. Heb sinds gisteren van de ha een 10 daagse kuur gehad orgametril en weet niet of ik die shatavari tabletten erbij mag gebruik. Want ik bleef elke dag 1 fikse bloeding houden en het zette niet door. Dus nu even met deze het proberen. Kent toevallig iemand deze??? Of weet iemand of je die shatavari erbij mag gebruiken???

Deel Deze Pagina