Hier gaan we waarschijnlijk ronde 14 in en zit te twijfelen of ik shatavari zal gaan proberen. Maar vind het allemaal wat onduidelijk. Wie heeft er meer info over of kan wat antwoorden geven. ° Wanneer starten met shatavari? ° Wanneer stop je met slikken, dag van eisprong, na posi test of nog een paar weken na posi test? Las dat het namelijk wel invloed kan hebben op het kindje! Zie artikel eerder hier geplaatst. ° Hoeveel capsules per dag innemen? Hoop dat er iemand is die de antwoorden weet!
Owjee dat word dus nog wat want ik ben heel slecht in pillen slikken, krijg een halve paracetamol met moeite door
Ik slik ook heel moeilijk pillen door, en zie er bij de shatavari ook al tegenop. Maar las op een andere site dat het met appelmoes of yoghurt heel makkelijk gaat. Met gewoon avondeten, slik je veel grotere happen door, en dan moeilijk doen om eigelijk maar een klein pilletje.... haha ik weet ervan, want ben er ook moeilijk in, maar vond de tekst hierboven ook wel wat hebben.
Jullie ook succes dames !!! Het duurt even maar ik krijg ze weg hahahaha Zal ik anders een nieuw topic starten voor wie er gestart zijn is wel leuk om elkaar op de hoogte te houden
Nieuw topic is goed, maar kunnen ook hier elkaar op de hoogte houden, de meeste weten nu dit topic wel te vinden. Hier negatief getest, dus ga het weekend de capsules bestellen.
Meiden ben nog even verder gaan zoeken en het volgende gevonden. Als je zwanger wilt raken, kun je Shatavari dus het beste tot je eisprong gebruiken (vanwege de oestrogenen die erin zitten) en de tweede helft van je cyclus niet meer omdat je dan juist progesteron nodig hebt. Ik ga het dan dus alleen tot mn eisprong slikken.
Dat dacht ik dus ook maar toen had een ander lid het opgezocht en er zit geen oestrogeen in maar het stimuleert de aanmaak ervan
Hallo meiden, Ik heb even een vraagje... Zojusit de Shatavari capsules binnen gekregen. Nu zit ik alleen heel erg te twijfelen over wanneer beginnen en hoelang. Aan mijn cyclus heb je totaal niks. Aangezien ik maar 1 keer in de 6 maanden ongeveer een keer ongesteld ben als ik het al zo mag noemen, want het is alleen bij het afvegen ietsjes wat rood. Op dit moment dus ook weer vanaf het weekend. Heel iniminie beetje. Is het nou echt een menstruatie maar dan superweinig... Kan ik met de capsules beginnen, of wachten na de menstruatie, of over 2 weken pas... en hoelang dan doorslikken... doorgaan tot de volgende menstruatie --> die zich misschien pas aankondigd over 4 a 6 maanden. Snap dat het voor jullie ook lastig is, maar wie heeft een idee..
Je kan ieder moment beginnen en zolang doorgaan als jij maar wil tenzij je zwanger bent zou ik er mee stoppen we zoeken nog info over,shatavari tijdens de zwangerschap. Maar zolang je niet zwanger bent maakt het niet uit wanneer en hoelang
Hoe vaak per dag nemen jullie ze?? Ik neem nu 1 maar zit te denken aan 2 per dag want heb ook etos zwanger worden en wil natuurlijk niet teveel innemen.
Is een idee! Ik ben wel erg benieuwd na de resultaten oud het echt werkt. Zo hadden wij bij ons eerste 2 maanden preseed gebruikt en het was raak, we watten toen een half jaar al bezig. Dus nu gelijk weer geb ruikt alleen werkt het nu niet.
Ja, een lijstje is een goed idee. Zodat we een beetje een overzicht krijgen. Iets zoals: Hoeveelste ronde en hoeveelste ronde Shatavari? En wanneer NOD?
Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik alvast begin? Cyntje78: Ronde 16, Ronde 1 Shatavari, Nod 19-4