☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Cyntje78,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 19 april ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆ Rabia84,(Ronde 6), Ronde 3 Shatavari 2xdgs, NOD 24 april ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD april/begin mei ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs tot ei, 2x dgs na ei, 1x dgs 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆5 onregelmatige cyclus, ☆1 Zwanger! ☆15 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey Lijst aangepast, mocht er meer gewijzigd moeten worden, geef het dan door ik kleur!
@Liefwondertje en Kliertje... thanx! Die pijn is ook wel nieuw geloof ik... dat heb ik nog nooit gehad dus laten we hopen!
cyntje, spannend meid! Altijd fijn als je temp stijgt, weet alleen uit ervaring dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik duim voor je!
Inderdaad Vanmorgen durfde ik bijna niet te tempen... bang voor een dip. Maar toch gedaan en weer 37.0. Maar nog steeds zegt het niets.... ben wel eens ongi geworden op dezelfde dag dat ie 37.0 was. Tot nu toe is mijn lf 11 dagen (afgelopen 16 maanden 12 dagen max) Gisterenavond werd ik even misselijk tijdens het uit eten... Vanmorgen getest en helaas omowit... dussss... balen... Ik zit nu op 12 dpo
Oja, het kan trouwens ook zijn dat mijn ei 1 dag later was dan ff zegt. Omdat ik toen savonds ongikrampen had. Maar ff zegt 5 april, ik denk 6 april
@cyntje Spannend hoor!!! Ik gebruik trouwens ook die capsules van Holisan.... ben echt benieuwd nu ik er 2 inneem of t meer effect zal hebben slikte er eerst maar 1 omdat ik ook de vitamine van davitamon mama compleet met visolie slik en dacht mss is t dan teveel dus heb t eerste potje voor 2 maand gebruikt nu gewoon 1 potje per maand....afwachten dus!! zouden jullie t ook nog gebruiken als je wel n positieve test hebt? ik weet t niet zo goed, volgens mij kan t geen kwaad, omdat t ook de melkvorming ofzo zou bevorderen voor later met borstvoeding....mja zover is t nog niet helaas.... :S eerst maar es zwanger worden!!! kan niet meer wachten hoor...wordt er zo ongeduldig van dat wachten....
Mijn gyn adviseerde mij om te stoppen. Shatavari zou bij doorslikken de kans op een miskraam verkleinen maar dan kan niet zegt ze...
Ik slik er 2 Shavatari per dag.. En ben 11 april begonnen. Foliumzuur 1 per dag en begonnen op 4 maart. THNX!
☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Cyntje78,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 19 april ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆ Rabia84,(Ronde 6), Ronde 3 Shatavari 2xdgs, NOD 24 april ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD april/begin mei ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs tot ei, 2x dgs na ei, 1x dgs 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 1), 11-4-13 shatavari 2xdgs. NOD... ☆6 onregelmatige cyclus, ☆1 Zwanger! ☆16 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey
Misschien heb ik het gemist maar Hoeraa!!! Gefeliciteerd Lindsey, welkom in het roze rijtje! Hopelijk volgen er snel meer! Ik slik 1 x per dag Shatavari van Holisan, 1 x theunisbloemolie, 1 x VSM mama en 1x extra vitamine E (goed voor de celopbouw en zou de kans op een miskraam verkleinen..). Tis nogal maar ik hoop dat t een beetje wil helpen... Vooral voor mijn onregelmatige cyclus. De shatavari en de theunisbloemolie slik ik tot aan de positieve test
sownice, teunisbloem mag je alleen slikken tot je eisprong, daarna stoppen, anders kan je geloof ik een miskraam krijgen.
Oooh ik heb ineens de hele dag al zware hoofdpijn, zou het door de shatavari kunnen komen? Iemand ook last van "gehad"?
nee, hier geen last van, gelukkig. Misschien heb je hoofdpijn van het steeds weer bijwerken van het lijstje ... sterkte ermee!
Hoi meiden! Hier dag 2 van shatavari cyclus. Misschien nog een kleine aanvulling voor het lijstje... Ik slik 3x daags 2 tabletten tot ei, daarna 2x daags 2 tabletten tot NOD. Bij pos test 1x daags 1 tablet tot einde 1ste trimester. En natuurlijk puur mama van vsm 1x daags 1 tablet. Wat ik voor nu merk is dat m'n libido hoger lijkt te zijn. (Sorry misschien beetje privé, maar denk dat het door de pillen komt) Hoofdpijn heb ik gelukkig geen last van! Nog niet in elk geval. @all ik hoop voor de meiden die tegen het testen aan zitten dat ze posi testen!! Ik heb niet alles bijgelezen sorry dus dat ik niet op iedereen antwoord kan geven! Vanaf nu wil ik proberen bij te blijven en dus ook uitgebreid reageren. Maar ik wil zoiezo elke dag een update doen van wat ik voel of anders is nu met shatavari. Ook voor mezelf zodat ik terug kan kijken. Fijne avond meiden!!
Hihi Kliertje dat zal het vast zijn.... Toch maar wat gaan minderen dan..... Geintje, asprine ertegen aan, en hup weer verder