ik had de eerste dag ook erg veel hoofdpijn dacht dat het ook van de shatavari kwam maar volgende dag geen hoofdpijn meer heb wel met vlagen ontzettend last van mijn borsten of ik net bevallen ben en moet kolven hahaha
Zit hier met smart te wachten op mn pillen, helaas nog niets geleverd, hoop morgen. Kan je ook 3dgn voor je ei starten?
Ik wilde eerst eentje per dag nemen maar toch 2 per dag gedaan. Ik ben een slechte pillen slikker maar dit gaat op zich prima. Verder weinig bijwerkingen, af en toe prikt en jeukt het wel van ondetren. Meestal en uur nadat ik de pil heb genomen.
Dames.... ik heb vanmorgen zéér licht positief getest!! Streepje stond er binnen afleestijd maar is zo licht dat ik hem niet op de foto krijg..... pffff dit is nog erger als die 2 wachtweken!
Inderdaad erg spannend! Zou het dan eindelijk na 16 rondes oeffenen??? Kan nu al niet wachten tot een test morgen. Ik heb trouwens een camera met maar 3 pixel of zoiets dus een fatsoenlijke foto kan ik sowieso al niet maken grrrr
Oh wauw Cyntje, licht positief = positief, toch? Dat kan niemand je afnemen, haha! Nu allemaal hard duimen dat het doorzet! Kom op kleintje, blijf zitten!
Whaha.... mijn telefoon is nog belabberder. Daar kan ik alleen van grote afstand foto's mee maken Ik hoop écht dat ik morgen een duidelijkere test heb. Ik vertrouw de testen die niet te fotograferen zijn niet zo. Ondanks het streeje er al stond binnen 5 minuten. Je hoort zo veel vreemde verhalen over kv 2v5 testen.
trouwens, je NOD is morgen toch? Dan is het eigenlijk helemaal niet zo gek als het streepje nog maar heel licht is. Morgen of overmorgen weer testen meis! (Als je zo lang kan wachten, haha. In mijn geval zou ik bijna elk uur een nieuwe test willen doen om te zien of het streepje donkerder wordt, haha)
Ik ben ook gestart met de shatavari! ! Besteld via bol. Ga er 1 pd nemen, heb een cy vn 35 dagen, Ben nu ongi dus ben benieuwd
Hoi ik gebruik nu ruim 2 weken de shatavari. Maar heb nu wel veel meer last van puistjes, iemand meer ook last van? Verder voel ik mijn eierstokken wel meer als anders. Zit nu op dag 16 en nog geen eisprong te bekennen. Mij gaat het eigelijk ook om de lf te verlengen want die is de laatse keren maar 7 of 8 dagen, dus ik ben benieuwd.
☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Cyntje78,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 19 april ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆ Rabia84,(Ronde 6), Ronde 3 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD 24 april ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD april/begin mei ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 1), 11-4-13 shatavari 2xdgs. NOD... ☆6 onregelmatige cyclus, ☆1 Zwanger! ☆16 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey Wijzigingen voor de lijst in KLEUR doorgeven SVP!
Idd! 16 maanden is lang!!! Morgen hopelijk een knaller!! Of in elk geval foto waardig ikke wil zien!!! Word blij van 2 strepen!! Hier dag 3; zeurend hoofd maar kan ook zijn van m'n zoontje die heeft lopen spoken vannacht, en uiteindelijk maar bij ons in bed genomen... Verder weinig verschil tot nu toe... Hoe is het met je hoofd liefwondertje? Beetje beter?
Nou dames, ik weet niet hoor... Sinds een half uur buik en rugpijn dus mijn ongi zal er zo zijn Mijn lf zit tussen de 8 en 12 dagen in. Dus deze ronde was nog niet zo slecht. Maar ik had het bijna al verwacht... als ik zo vlak voor NOD negatief test (die van vanmorgen vertrouwde in niet omdat ik geen foto van kon nemen en de kv doet sowieso al raar lees ik overal) dan betekend het altijd ook dat het niet raak is. Al had ik vanmorgen echt goed hoor omdat het streepje er binnen 5 minuten al stond. Nu dus wachten op rood :x