Hoi meiden, Ik heb een tijdje terug ook meegepraat hier maar bij ons is het tweede ronden met Shatavri raak! Eerste ronde heb ik er 1 geslikt tot de eisprong, en nu ook maar 1 maar heel de cyclus door, ben nu vandaag gestopt ermee! Ik slikte die van Holisan. Weet natuurlijk niet helemaal zeker of het met de pillen te maken heeft gehad maar ach wat geeft het Succes allemaal!
Oh superrr of het nou toeval is of niet haha!!! Gefeliciteerd! En geniet van je zwangerschap hopen dat het bij mij de 2e ronde ook raak zal zijn en voor Cyntje ook (en voor derest hoop ik ronde 1 natuurlijk)
Wannebemom, gefeliciteerd meid, wat een goed nieuws, zal je onderaan het rijtje zetten. Kunnen we zien wat de shatavari doet!
@wannabemom Gefeliciteerd meis!!! echt super mag ik vragen wanneer je positief hebt getest? ik ben nog wachtende en vandaag nog negatief
Ik lees met interesse dit topic. Ik slik tarwekiemolie en omega 3. Kan je de shativaricapsules daarnaast ook slikken? Wanneer zou je ermee moeten starten ( ik heb mogelijk binnen 3 -4 weken een tp van cryo)
Dank jullie wel superlief!! Heb vanochtend posi getest zat op cd 31. Heb mezelf ingehouden om eerder te testen, deed dat vorige ronde wel en toen was hij nega dus echt bewust gewacht deze keer.
Wannabe mom gefeliciteerd! Ik ga vandaag toch maar wel weer slikken tot ik een posi test in handen heb
@wannebemom knap hoor ik kan t alleen niet!! Zeg t wel elke x maar zelfs nog vanmiddag getest en helaas negatief ik hoorde van de testen van de action 2 voor 1,49 en moest die natuurlijk halen mja ik zit nog op 12dpo en nog 2 dagen te gaan!! Wie weet...
Spannend Rabia, blijf duimen voor je. Meisje, ik slik ook tarwekiemolie, 2xdgs. Heb vandaag een posi ovutest dus vanaf morgen 1 tablet. Denk dat ik de shatavari morgen nog 2 capsules slik en daarna 1xdgs. Spannend hier zeg!
We zitten met een paar meiden qua eisprong vlakbij elkaar..... Spannend!! Hoop allemaal een positest!
Ik kon het vorige maand ook niet hoor. Ik zat vandaag ook echt op 14 dpo en mijn Kv test was nog geen knaller. Dus heb er ook nog een CB tegenaan gegooid en die gaf zwanger aan dus daar gaan we dan maar van uit Hopelijk jij ook over 2 dagen een post test meis!
Ik merk na 10 dagen ook ontzettend weinig ervan. Het enige waar ik last van heb is een hele irritante jeuk aan me (.) en dan vooral me tepel. tss klinkt ook ni.
Wow weer een zwangere erbij! Leuk! @Hier, mijn ongi is voorbij.... heb al 2 dagen totaal geen bruinverlies wat ik normaal tot aan ei heb! (ik heb een holte in het keizersnedelitteken waar tijdens de ongi bloed in achter blijft en gedurende de dagen er altijd als oud bloed nog uit komt... gets) Of dit nou komt door de capsules en/of de NEI behandeling (ff googlen ) Wel vreemd want die holte zit er sowieso... Volgende week ergens mijn ei. Laat ik nou net die week gruwelijk veel moeten werken Ik zal wel gesloopt zijn na mijn eisprong haha!
wow alweer een zwangere erbij! Leuk!!!!! ik merk ook nog niks van de pillen, maar in ieder geval dus ook nergens last van. M'n ei is inmiddels gelegd, dus nu weer op het wachtbankje tot aan mn nod. Deze periode vind ik altijd het spannendste, en ergens ook wel weer het leukste, omdat ik dan nog goede hoop heb (best knap, voor ronde 17...). We zullen zien! hopelijk regent het de komende weken positieve testen op dit forum!
Net met naar huis fietsenaan beide kanten ontieglijke steken, echt niet normaal, moest puffend naar huis, wat dat nu weer was, geen idee
Zo weer wat meiden op de wachtbank, nou ik neem plaats naast jullie. Eitje is geweest, 2dgn geklust, hopelijk genoeg. Steppie, ik heb toch eerder met jou in een forum gezeten.....helemaal in het begin dacht ik zo! Wat een lange cyclussen heb je nog steeds, ben je al bij de gyn geweest? Jou klachten klinken als een eisprong die in aantocht is, duim voor je! Enne goed aan de klus! Misschien ovutestje doen? Kliertje, zeker knap dat je dat nog kan in ronde 17. Dat wachten is vervelend, maar toch blijf je hoop houden tot ongi! Super goed meid. Duim voor je, want word nu toch wel eens tijd! Cyntje, lekker dat je ongi voorbij is en ook geen nasleep! Misschien komt het idd wel door de shatavari, zou mooi zijn! En idd als je veel moet werken en daarnaast ook nog klussen is dat best vermoeiend. Hier de hele week nachtdiensten en laat ik nu precies mn ei hebben. Dan is het echt plannen en wat minder spontaan als anders, maarja je wil ook die kans niet laten lopen.