☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD april/begin mei ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 1), 11-4-13 shatavari 2xdgs. NOD... ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆6 onregelmatige cyclus, ☆2 Zwanger! ☆17 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! WIJZIGINGEN IN KLEUR DOORGEVEN SVP!!! Wish en blondie, al wat bekend bij jullie? Rabia, had gelezen dat je ongi was geworden, balen meid! Wat is je nieuwe NOD, of stop je met de shatavari?
Hi Julia, hier nog niks , wel smiley gehad afgelopen zondag dus denk 7mei NOD. Ik kan dus doorschuiven naar mei
Hey dames, hier mn ongi vandaag doorgebroken!! dus probeer nog een ronde met shatavari en dan 2x per dag hopelijk meer succes deze ronde
Dat klopt julia, nee nog niet geweest, wilde eerst zelf een jaar proberen, en wil nu ff kijken hoelang t duurt voor mijn volgende menstruatie, of niet natuurlijk dan toch aar de stap naar de huisarts wagen
Hier inmiddels op 52 dagen.. 2 negatieve testen gehad, ik snap helemaal niets van mijn lichaam! Ik vrees een beetje voor PCOS
Hoi hoi, Ik heb al een aantal mee gelezen hier. Ik heb de pilletjes ook besteld en krijg ze vrijdag binnen. Ik twijfel nog erg of ik het ga slikken, Vind het toch een beetje eng. Wij hebben net allemaal onderzoeken gehad en alles was goed. We mogen het weer gaan proberen. Dat doen we ook wel maar met of zonder de pillen? Liefs
@Rabia84... balen joh! Hopelijk deze ronde meer geluk! @Xlizzie... pff jullie hebben ook een boel achter de rug! Ik zou het gewoon proberen (net als wij allemaal haha) en dan op nod stoppen als je zwanger bent. Hopelijk snel een plakbeeb voor jullie!
Blondie, zal zo even de lijst aanpassen. Sbc, balen dat je nog niets weer, afwachten meid! Echt niet leuk zo´n lange cyclus. Steppie, ik zal zeker naar de huisarts gaan, want die lange cyclussen worden echt niet vanzelf normaal na een jaar. Daarnaast is de kans om zwanger te worden gewoon minder, omdat je niet weet wanneer je een eisprong hebt. Succes! Xlizzy, ik vond het ook wel spannend, maar de wens voor een baby is te groot. Dus is heb gewoon deze maand de poging gewaagd. Je kan ook 1 tablet ipv 2 nemen per dag.
☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD 7 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 1), 11-4-13 shatavari 2xdgs. NOD... ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆6 onregelmatige cyclus, ☆2 Zwanger! ☆17 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! WIJZIGINGEN IN KLEUR DOORGEVEN SVP!!!
Ja we hebben al het nodige voor onze kiezen gehad. Maar ik lees ook verhalen waar de tranen van in mijn ogen gaan staan.. Heftig allemaal. Maakt het ook niet uit dat ik pas op dag 11 van cyclus begin te slikken? Mag ik ook op het lijstje? Ronde 13, ronde 1 met shatavari, NOD 17 mei 2013. Ik weet niet hoe je de letters in kleur kunt doen :S sorry.
☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD 7 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ XLizzy, (Ronde 13), ronde 1 met Shatavari, NOD 17 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 1), 11-4-13 shatavari 2xdgs. NOD... ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆6 onregelmatige cyclus, ☆2 Zwanger! ☆18 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! WIJZIGINGEN IN KLEUR DOORGEVEN SVP!!!
Lizzy, gebruik je die van holisan? Neem je er 1 of 2 per dag? Gewoon starten meid, ik ben ook pas cd 8 gestart, dus maakt niets uit. Hier op de wachtbank, ben zo benieuwd of het resultaat mag hebben. Duim voor alle meiden hier, want wil een roze lijstje maken
Julia1984, ik weet het ff niet meer. Ik ga ze morgenochtend ophalen bij de winkel. Ik zal het morgen even hier neerzetten. Ik denk dat ik met 1 begin. En ik twijfel nog of ik na mijn eisprong dan stop. Wat doe jij? Heb jij je eisprong al gehad?
Ik heb tot mijn eisprong 2 tabletten geslikt en woensdag een eisprong gehad. Vanaf donderdag slik ik er nu 1 per dag. Tís gewoon uitproberen.
Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik heb ineens een langere cyclus dus weet het echt niet. En ik heb geen, sorry, slijm ofzo dat ik er achter kom. Voel er ook niet zoveel van. Ik wil wachten met ovulatietest tot eind van het jaar ofzo. Maar als het makkelijker is met die pillen wil ik het wel overwegen. Temoen heeft geen zin, ik werk wisselende diensten en als ik zoals nu net thuis ben ga ik niet mijn wekker zetten want morgen mag ik ook gewoon werken. Ik vind dat best lastig.
Ik gebruik ovulatietesten, shatavari en ik temp Ik werk ook onregelmatig maar ik zet toch mijn wekker om 6 uur sochtends. Ben ik vrij dan slaap ik daarna weer even verder. Het is even doorzetten en in het begin tempte ik vaker niet dan wel. Maar nu is het een gewoonte geworden
Woensdag ontieglijke steken aan beide kanten, rugpijn steeds, hoofdpijn, niet geklust meer, nu gister beetje bloederig slijm gehad, vanorgen ook nog, en nu niks te zien, geen idee wat dit nu weer is, misschien toch mijn menstruatie, die nu misschien eindelijk een beetje op tijd komt ( zie onderschrift) of kan t toch wat anders zijn Om gek van te worden, maar ja ff afwachten
Ik hoop het voor je Steppie29! Of het was een "heftige" eisprong? Ik lees wel eens dat sommigen er een beetje (oud)bloed van krijgen? Zelf nooit gehad overigens! Ik ga maandag beginnen met ovutesten, dan zit ik op cd 12.