Ervaring met Shatavari capsules?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Griekje, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oké hier gaat de klusperiode vanavond van start! Om te vieren dat we een nieuwe koning hebben haha!

Ovutest nog niet positief maar we kunnen maar vast beginnen he?
    Ik merk dat ik op het moment vaker lichte hoofdpijn heb en dat is bij mij een ei-op-komst-teken ;)

Wel balen dat ik zo gruwelijk veel moet werken deze week... ben nu al total-loss. Ik heb nu 3 dagen gewerkt (in totaal 20 uur) en ik moet er nog 3 (in totaal 20) dus dan heb ik er 40 uur op zitten.... met een contract van 20 pffff. Vrijdagmiddag 13.00 heb ik een week vakantie :D

2. kliertje

kliertje Actief lid

5 apr 2013
    118
    0
    0
    Wilde Westen
    hoi dames, hier weer wat nieuws van het wachtenbankje.

Afgelopen zondag (ongeveer een week na ei) had ik opeens wat lichtroze bloedverlies.. nog nooit meegemaakt! Het was geen vroege menstruatie, omdat het ook direct weer over was en ik ben meestal erg regelmatig. Ohw, ik hoop natuurlijk zoooo dat het een innesteling zou kunnen zijn, maar probeer na zoveel rondes toch nuchter te blijven. En zelfs als het al innestelt, kan het natuurlijk altijd nog loslaten of afsterven. Maar ja, je blijft toch hopen he? Had afgelopen week ook regelmatig last van mijn borsten, maar dat heb ik ook wel vaker gehad zonder dat ik zwanger bleek. Dus ook dat hoeft nog niks te betekenen.

Maar ohhhw wat spannend! Hopelijk volgende week eindelijk een posi test in handen! Ik hou jullie op de hoogte!

3. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit had ik afgelopen week ook kliertje, uiteindelijk toch ongesteld geworden zondag, helaas, maar we blijven hoop houden toch

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nog en week en dan kan ik ongi worden.
    Vandaag veel gerommel in mijn onder buik, en ineens allemaal pukkels in mijn gezicht, wat dat nu allemaal inhoud.

5. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nu is het alweer gestopt sinds gistermiddag, dus ongeveer 3 dagen in totaal ongesteld, das wat anders dan 4 dagen hevig en daarna nog 3 dagen aanrommelen, super die shatavari!!!! We blijven gewoon vrolijk doorslikken.

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    mijn ongi was vorige week al maar bleek een vmk te zijn...t helpt blijkbaar wel sinds ik er 2 ben gaan slikken ;) dus deze ronde ook gewoon weer 2 per dag!!! weet alleen niet of mn cyclus in de war is door de vmk?! hoop t niet....heb nu al steekjes en last van nat gevoel :S mja is nog maar een week na t bloeden, gister was mn ovutest heel licht en vanochtend negatief!!! :S maar goed ik moet morgen eerst weer een zwangerschapstest doen om te kijken of alle HCG eruit is en de vk weer bellen en dan bepaald ze hoe en wat!! afwachten dan maar....

7. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hey Cyntje,

hoe gaat het bij je ik loop 1 dag voor jou en vind het zoooo spannend heb mijn ei gehad op 29 april volgens FF dus ben echt heel benieuwd

8. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    aah wat balen Rabia, maar de volgende ronde een plakbeeb voor ons allemaal :D

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Snap er niks meer van.
    Als ik mijn ei heb dan rond die tijd heb ik last van slijm.
    Daar heb ik nog steeds geen last van gehad..
    Ik zou rond 8 mei ongesteld moeten worden dus zou ik mijn
    Ei al moeten hebben gehad.
    Dinsdag had ik buikpijn/kamp. Gister ineens slijm dus maat eens en
    Ovutest gedaan, die was positief...uhh!?
    Alles is geloof ik in de war door die pillen.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje meis komt vast wel goed ;)

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @famke t zou best heel goed kunnen dat je door de pillen mss n langere cyclus hebt...ik heb er n kortere cyclus van gekregen!
    Maar ik heb mss ook al m'n ei terwijl ik die pas volgende week moet hebben... :S heb heel erg last van buiksteekjes en rugpijn en heel veel witte vloed :eek: maar helaas komt t bij mij door m'n vmk en is alles in de war!!! Dus hier wordt om de dag geklust om zo m'n ei niet te missen!!! ;) en hopelijk werkt t!!
    En hoop voor jullie allemaal ook dat t gauw raak mag zijn!!!
    Succes dames!!! :)

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #572 julia1984, 4 mei 2013
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
    ☆Shatavari gebruikers☆

☆NOD☆ April
    ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april

☆NOD☆ Mei
    ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei
    ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei?
    ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei
    ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD 7 mei
    ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei
    ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei
    ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei
    ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei
    ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei
    ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei
    ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei
    ☆ XLizzy, (Ronde 13), ronde 1 met Shatavari Holisan, NOD 17 mei
    ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei
    ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD.....
    ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD....
    ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei
    ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei

☆6 onregelmatige cyclus, ☆2 Zwanger! ☆18 onbekend.

☆Shatavari gebruikers zwanger☆
    ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger!
    ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD!

WIJZIGINGEN IN KLEUR DOORGEVEN SVP!!!

Even weer de lijst erbij! Hebben er nog meiden getest? Hoop zo op goed nieuws deze week, gaat spannend worden :)
    Hier nog even geduld, nog een paar dagen.....

13. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier sinds zondag nieuwe ronde!! Nu na 33 dagen, benieuwd of het met ovutesten nu lukt. Ben benieuwd!!

14. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Slikken jullie nou de hele cyclus door de shavatari?
    Ik vind t irritant dat ik mijn eisprong niet herken! Geen slijm,sorry, helemaal niks!

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lizzy, gebruik je ovulatietesten? Anders zou je de hele cyclus 2 of 1 tablet per dag kunnen innemen.
    Ik gebruik ovutesten en slik na de eisprong 1 tablet. Voor eisprong 2 tabletten.

Steppie, klinkt goed, hopelijk deze maand weer een goede cyclus en goede eisprong!

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Herkenbaar, hier ook totaal geen slijm en zonder pillen altijd wel

17. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Zonder pillen ook geen slijm...
    En elke x aan de bmm voelen word ik ook niet wijzer van.
    Misschien moet ik buiten die pillen gewoon nergens meer opletten..zoveel focus lijkt me ook niet goed?!

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen dames!

Ik heb gisteren of eergisteren mijn ei gehad en ga nu op het wachtbankje.
    Ik ben ook benieuwd of er nog dames hebben getest... Er mag veel meer roze bij!

19. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even snel een berichtje van mij, zit op de wachtbank en ben er bijzonder rustig onder... Nog totaal geen test drang ofzo... Hoop op veel roze deze week inclusief mijzelf:p

Qua symptomen had ik rond m'n ei veeeel meer waterig slijm, voelde het gewoon lopen (sorry voor de details) nu ben ik sinds 3 dagen misselijk bij de geur van eten, ook stik ik van de dorst en krijg het niet weggedronken (bijna metaal smaak ofzo in mn mond) Of een griepje ofzo op komst of iets wat nog 8 maanden kan duren... :D

Succes meiden, ik laat het weten als ik kan/ga testen...

20. kliertje

kliertje Actief lid

5 apr 2013
    118
    0
    0
    Wilde Westen
    helaas helaas...
    had vorig weekend even iets wat op een innesteling leek: licht bloedverlies en heel pijnlijke borsten. Maar na drie dagen was de pijn uit mijn borsten alweer geheel verdwenen en kreeg ik afgelopen zaterdag alweer de bekende puberpukkels --> zondag ongesteld. Als het dan al een innesteling is geweest, dan issie in ieder geval niet goed blijven plakken :(

Nouja, weer een nieuwe ronde dan maar. Ik voer het aantal pillen op naar 2 per dag, totdat ik een posi test in handen heb. Moet nou toch echt eens gaan gebeuren...

Veel succes voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten, ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina